Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:463771
 
Evaluation:
Published: 04.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  M.Montesori biogrāfija un pedagoģiskā darbība uzskati    4
3.  M.Montesori pedagoģijas nepieciešamība pasaule    6
3.1.  Kāpēc vajadzīga M.Montesori metode?    6
3.2.  Kā strādā M.Montesori metode?    6
3.3.  Ar ko M.Montesori metodes atšķirība no pārējām metodēm?    7
3.4.  Kāpēc nepieciešama M.Montesori pedagoģija?    8
4.  Ieteikumi darbam ar M.Montesori metodi    9
4.1.  Muskuļu vingrinājumi    9
4.2.  Jūtu audzināšana    9
4.3.  Runas attīstīšana un pasaules iepazīšana    10
5.  M.Montesori pedagoģijas izpratne mūsdienu bērnudārzos    12
6.  M.Montesori metodes audzināšanas un dzīvošanas īpatnības    14
7.  Aptaujas organizēšana un rezultātu analizēšana    16
  Nobeigums un secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
  Pielikumi    20
Extract

Ievads
„Brīvā audzināšana” idejas paudēja Marija Montesori jau 20. gs. sākumā izpelnījās lielu apbrīnu. „Brīvā audzināšanas” teorija ir humāna attieksme pret bērnu. Tā ir pret vardarbīgu attieksmi pret bērnu, kas apspiež bērna gribu, intereses un spējas. Esošais mācību process neattīsta bērna personību, bet gan otrādi-to gremdē. M. Montesori izstrādātā metodē bērnam tiek piedāvāts pēc viņa vēlēšanās nodarboties ar dažādiem didaktikas materiāliem, kas attīsta dzirdi, redzi, tausti. Skolotājs ir mācību procesa vērotājs, jo mācību procesā bērns pats atklāj savas darbības kļūdas un labo tās.
Mūsdienu skolu sistēmas uzspiež bērniem darīt konkrētos laikos konkrētas darbības un liek iegaumēt noteiktu informācijas daudzumu. ”Bērnu mājā” tiek ievēroti visi sensitīvie periodi un tādējādi bērns pats labprātīgi mācās, jo viņam nekas netiek uzspiests un no viņa neprasa konkrētā laikā apgūt konkrētas lietas. Bērns instinktīvi saprot, kad viņam kaut kas ir jāapgūst, piemēram, staigāšana. Mūsdienu sabiedrība vēlas kontrolēt visu, kas notiek, arī bērna attīstību.
Pētījuma objekts: pedagoģiskie uzskati
Pētījuma priekšmets: Marija Montesori
Darba mērķis: Izpētīt M. Montesori dzīves gājumu, pedagoģiskos uzskatus un analizēt viņas veikumu pedagoģijas vēsturē.
Darba uzdevumi:
1) iepazīties ar literatūru un informācijas avotiem par M. Montesori ieguldīto darbu pedagoģijas vēsturē ;
2) analizēt M. Montesori dzīves gājumu;
3) veikt anketēšanu dažādās vecuma grupās par M. Montesori devumu pedagoģijas vēsturē;
4) analizēt iegūtos rezultātus par M. Montesori devumu pedagoģijas vēsturē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register