Mūsdienās tūrisms ir viena no svarīgākajām nozarēm daudzās pasaules valstīs. Tūrisms palīdz radīt jaunas darbavietas, sekmē valsts kultūras un dabas pieminekļu aizsardzību un atjaunošanu, kā arī veicina kopējās valsts ekonomiskās situācijas attīstību.
Viens no lielākiem pasaules tūrisma industrijas sektoriem ir izmitināšanas sektors. Tas attīstās līdz ar visas industrijas attīstību. Pateicoties, straujai tūrisma attīstībai Latvijā, arvien vairāk tiek atvērtas jaunas viesnīcas, viesu mājas, lauku mājas u.c. tūrisma centri. Lai veiksmīgi varētu organizēt šo uzņēmumu darbību, vispirms ir jāapzinās šī uzņēmuma galvenā misija, kas ir – pēc iespējas maksimālāk apmierināt klienta vajadzības un vēlmes. Diemžēl Latvijā aptuveni 90 % uzņēmumu dominē tikai viens motīvs – pēc iespējas vairāk gūt peļņu. Taču ir viesnīcas, kurām svarīgi ir apmierināt klienta vēlmes, viena no tām ir “Maritim Park Hotel Riga”. To, ka viesnīca strādā, lai kalpotu viesim, apliecina šis darbs, kurā ir aprakstīts tās menedžments.
Šajā darbā ir viesnīcas vispārējais raksturojums, tās mārketings, kā arī neliels ieskats tās finansēs, pēc kurām var secināt, ka viesnīca darbojas veiksmīgi.
Šī darba galvenais uzdevums bija aiziet uz viesnīcu “Maritim Park Hotel Riga”, iegūt informāciju par tās darbību un apkopot to.
“Maritim Park Hotel Riga” atrodas Pārdaugavā pie gleznainā “Uzvaras” parka. Viesnīca atrodas 5 minūšu braucienā no Vecrīgas, autoostas, vilcienu stacijas un lidosta ir 15 minūšu attālumā.
Viesnīca ir ārpus Rīgas biznesa un tūrisma centra, taču no viesnīcas paveras skaists skats uz Daugavu un Vecrīgu. Pateicoties Rīgas infrastruktūrai no “Maritim Park Hotel Riga” ļoti viegli nokļūt gan Vecrīgā, kas ir Rīgas tūrisma centrs, kas piesaista tūristus ar savu kultūras mantojumu, operu un izklaides iespējām. Kā arī viegli nokļūt Rīgas centrā, kas uzskatāms par Rīgas biznesa centru.
…