Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:306269
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    1
1.  PAKALPOJUMU MĀRKETINGA PROCESA PLĀNOŠANA    2
1.1.  PAKALPOJUMA STRATĒĢIJA    2
1.2.  PAKALPOJUMA IZPLATĪŠANAS STRATĒĢIJA    2
1.3.  PAKALPOJUMU NOIETA VEICINĀŠANAS STRATĒĢIJA    3
1.4.  CENU NOTEIKŠANAS STRATĒĢIJA    3
2.  VIESNĪCU “PARK HOTEL RĪDZENE” MĀRKETINGA PROCESA PLĀNOŠANA    4
2.1.  MĀRKETINGA PĒTĪJUMI UN ĀRĒJĀS VIDES FAKTORU NOZĪME MĀRKETINGA PLĀNOŠANAS PROCESĀ    5
2.2.  MĒRĶTIRGUS SEGMENTA NOTEIKŠANA    15
2.3.  CENAS VEIDOŠANĀS UN CENU SISTĒMAS ANALĪZE    18
2.4.  SADALES KANĀLI UN PRODUKTA VIRZĪBA TIRGŪ    23
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    31
Extract

Mārketingam ir ļoti svarīga loma cilvēku dzīvē. Cilvēki piedalās mārketinga procesā kā preču un pakalpojumu patērētāji. Tādēļ ir svarīgi iepazīties ar mārketinga jēdzienu, procesu un tajā pastāvošajiem likumiem, lai ikviens varētu kļūt par labāk informētu patērētāju. Mārketings ieņem nozīmīgu vietu valsts ekonomiskajā dzīvē. Tādēļ ir svarīgi izpētīt un novērtēt mārketinga koncepciju jeb pamatideju, kā arī iepazīties ar mārketinga darbības plašumu un dziļumu. Mārketinga koncepcijas pamatā ir uz patērētāju orientēta doma, ka kompānijai vai organizācijai ir jācenšas apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības un tajā pašā laikā jācenšas sasniegt organizācijas vispārējos mērķus. Mārketinga īstenošana nozīmē ne tikai pircēju vajadzību noteikšanu, bet arī visas saimnieciskās darbības orientāciju uz pircēju pieprasījuma apmierināšanu. Mārketings dod iespēju veidot patērētāju vajadzības, labāk izmantot ekonomikas resursus makroekonomiskā mērogā. Mikroekonomiskā aspektā mārketings nepieciešams uzņēmuma interešu jomā. Tā lietošana un piemērošana sekmē resursu labāku izmantošanu, jo sniedz informāciju par uzņēmumam lietderīgiem preču veidiem un ražošanas faktoru struktūru, rāda darbības virzienus, ņemot vērā esošās un gaidāmās tirgus vajadzības. No mārketinga attīstības gūst arī patērētājs sakarā ar riska samazināšanos preču un pakalpojumu iegādē, elastīgu cenu veidošanos, preču un pakalpojumu sortimenta paplašināšanos, kā arī apkalpošanas kvalitātes uzlabošana.
Lai veiktu mārketinga plānošanu pakalpojumu uzņēmumos, vispirms ir jāanalizē faktori, kuri tieši ietekmē uzņēmuma plānošanu – tirgus tendences, mērķtirgus segmentu, cenas u.c.
Kursa darba mērķis ir izpētīt mārketinga plānošanas procesu ietekmējošos faktorus – viesnīcā “Park Hotel Rīdzene”.
Tādējādi kursa darba uzdevumi ir sekojoši:
1.Izpētīt mārketinga plānošanas virzienus
2.Analizēt viesnīcas “PHR” mārketinga plānošanai nepieciešamos faktorus, lai atklātu, kādā virzienā turpmāk jāplāno uzņēmuma darbība
3.Izpētīt stipras un vājās puses (SVID analīze)
4.Izvirzīt priekšlikumus mārketinga plānošanai viesnīcā “PHR”.
Pakalpojuma stratēģija pamatojas uz pakalpojuma procesa plānošanu. Pirmkārt, uzmanība ir jāpievērš tam, ko tieši pakalpojumu izmantošana piedāvā. Šeit var izšķirt, pirmkārt tos pakalpojumu veidus, kuros paši pircēji sevi izmanto, piemēram, sabiedriskais transports, veselības iestādes u.c. Otrkārt, tie ir pakalpojumu veidi, kurus patērētājs vēlas izmantot viņam piederošām lietām. Kā piemēru var minēt auto remontu, veterināros pakalpojumus, paklāju tīrītavas u.c. Un visbeidzot, pakalpojumu veidi, kur ir nepieciešams izmantot kādu tehnoloģiju un prāta spējas, piemēram, grāmatvedības un finansu informāciju sniedzošas firmas. Izstrādājot pakalpojuma stratēģiju ir jāņem vērā tas, ka pieaugot konkurencei pakalpojumu sfērā būtu lietderīgi apvienot vairākus pakalpojumus.
Pakalpojuma izplatīšanas stratēģijas izstrādē liela vērība ir jāpievērš tam, lai klientiem būtu ērti saņemt pakalpojumu. Pirmais solis stratēģijas izveidē ir mērķu un uzdevumu nospraušana, lai pēc tam varētu analizēt un novērtēt firmas darbības efektivitāti. Galvenais mērķis ir apjaust kādās vietās pakalpojumus sniegt un cik jaunu pakalpojumu sniegšanas vietu atvērt kādā konkrētā laika periodā. Jākoncentrējas uz to, lai pakalpojuma izplatīšanas intensitāte sasniegtu mērķa tirgus vēlmes un vajadzības, bet nevis pārsniegtu. Arī kompānijas pozitīvajam tēlam ir liela ietekme uz pakalpojuma izplatīšanas stratēģiju. Piemēram, kompānija, kurai ir tikai daži pakalpojuma sniegšanas punkti un par kuru ir labas atsauksmes, var tikt uzskatīta par augstas kvalitātes un pat ekskluzīvu. Nākošais solis ir izvēlēties savu pakalpojumu izplatīt tieši beigu patērētājiem vai caur kādām citām organizācijām. Piemēram, vairākas gaisa transporta kompānijas informē par saviem piedāvātajiem pakalpojumu veidiem caur dažādām tūrismu firmām. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1173283
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register