Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:915139
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketings nav uzņēmuma nodaļa , bet gan psiholoģija. Novērtējot mārketinga kopējos centienus, nepieciešams uzsvērt, ka mārketingā ir iesaistīts ikviens uzņēmuma darbinieks. Jā, visās organizācijās ir vajadzīga atsevišķa mārketinga nodaļa, bet visā organizācijā ir jābūt vienotai mārketinga filozofijai. Filozofijas pamatā ir pircēju apmierināšana, lai sasniegtu maksimālo peļņas pieaugumu. Problēma ir tā , ka daudzi darbinieki pircēju velmju apmierināšanu un noteiktu ieguldījumu organizācijā galarezultātos –naudas pelnīšana vai taupīšana, neuzskata par saviem darba pienākumiem, jo vadība nav izskaidrojusi saviem darbiniekiem, kas ir mārketings un kāpēc organizācija nodarbojas ar biznesu.
Uzņēmumu darbībā ir vairāki faktori, kas sekmē mārketinga attīstību, kā arī tik pat daudz ir faktoru, kas to kavē. Turpmāk aplūkošu savā darbā tos sīkāk.
Faktori, kas sekmē mārketinga attīstības tendences.
1.Konkurenti- viens no mārketinga vides elementiem. Tie ietekmē uzņēmuma tirgus izvēli, mārketinga starpnieku piegādātāju izraudzīšanā, preču sortimenta veidošanā un visā mārketinga darbības kompleksā.
Būtībā starp konkurējošām organizācijām ir ļoti maza atšķirība. Tās pārdod tos pašus produktus, visi veikali ir līdzīgi, vienādi. Lielākā problēma ir tad, ja pircējs sastopas ar vienlīdzību un viņa izvēlē noteicošais faktors ir cena. Latvijas uzņēmumos parasti pircēju piesaistīšanai pamatā visi uzņēmumi izmanto vienādas metodes, reklāmu palielināšanu, cenu samazināšanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register