Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:140274
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Mārketinga darbības vadības raksturojums    2
  Mārketings un tā vadība    2
  Mārketinga vadības uzdevumi    4
  Mārketinga vadības darbības virzieni    4
  Mārketinga vadības instrumenti    4
  Starptautiskā mārketinga darbības vadība    6
  Lēmums par iziešanu starptautiskajā tirgū.    7
  Kādu tirgu izvēlēties?    8
  Lēmums par veidu, ar kādu iziet ārvalstu tirgū.    9
  Lēmums par mārketinga programmu.    9
  Lēmums par mārketinga organizāciju.    9
  Eksporta nodaļa.    10
  Starptautiskā apakšvienība.    10
  Nobeigums    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. Tehnoloģiskā attīstība ne tikai palīdz tās apmierināt, bet dod arī impulsu jaunām nepieciešamībām, bez kurām cilvēks šodien nevar sevi iedomāties. Informācijas laikmetā visas tās vides, kurās cilvēks uzturas un kuras pats veido, kļuvušas ļoti dinamiskas. Tas, kurš noguļ izmaiņas, var gluži vienkārši tikt sabradāts.
Lai uzņēmums šajā aprakstītajā situācijā būtu spējīgs darboties- tam nepieciešams būt saskaņotam un koordinētam tā iekšienē. Tam jābūt organiski saistītam ar apkārtējām vidēm, sfērām, lai veiksmīgi izprastu klientus, pārdot tiem savus produktus un palikt tiem labs draugs, no kā nekādi nevar šķirties.
Lai nodrošinātu uzņēmumam šādu viengabalainību un stabilu stāju, ātru manevrēšanas spēju, bez mārketinga darbības vadības neiztikt. Mārketinga menedžeris vāc informāciju no dažādām uzņēmuma nodaļām, sfērām, tirgus izpētes datiem uzņēmumā, lai koordinētu tā darbību. Tiek sagatavota informācija lēmuma pieņēmējam - labi saprotama, caurskatāma, mērķorientēta.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register