Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,30 (12%)
Discounted price*:
2,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:242674
Author:
Evaluation:
Published: 08.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  FAKTORI, KAS SEKMĒ MĀRKETINGA ATTĪSTĪBU LATVIJĀ    3
1.  KONKURENTI    3
2.  SABIEDRĪBA, PRESE    3
3.  PIRCĒJI    4
4.  VALSTS DEMOGRĀFISKAIS STĀVOKLIS    4
5.  STARPTAUTISKĀS ATTIECĪBAS    4
6.  STARPNIEKI    5
7.  ZINĀTNE, TEHNOLOĢIJA, TEHNIKA    5
  FAKTORI, KAS KAVĒ MĀRKETINGA ATTĪSTĪBU LATVIJĀ    7
1.  VALSTS POLITIKA    7
2.  RAŽOŠANA    7
3.  PIRCĒJI    8
4.  LIKUMDOŠANA    8
5.  GRĀMATVEDĪBA    9
6.  SOCIĀLKULTŪRAS ELEMENTI    9
7.  VALSTS DEMOGRĀFISKAIS STĀVOKLIS    9
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    10
Extract

1. Konkurenti
Konkurenti ir viens no mārketinga vides elementiem. Tie ietekmē uzņēmumu tirgus izvēlē, mārketinga starpnieku un piegādātāju izraudzīšanā, preču sortimenta veidošanā un visā mārketinga darbības kompleksā [1., 65. lpp].
Konkurences pastāvēšana rada nepieciešamību pētīt, ko tieši pircējam/patērētājam pārdod konkurenti, ko patērētāji iegādājas vislabprātāk, kādi vajadzību apmierināšanas veidi iespējami [1., 67. lpp.].
Tātad, jo vairāk konkurentu, jo vairāk uzņēmumi pētī un analizē pircēju vajadzības.

2. Sabiedrība, prese
Sabiedrība veido uzņēmuma mikrovidi. Ar sabiedrību šeit apzīmētas visas tās grupas, kas ietekmē vai var potenciāli ietekmēt uzņēmumu. Tās var būt gan finanšu aprindas, gan valsts iestāžu kontaktauditorijas, gan vietējo masu sazināšanas līdzekļi kontaktauditoriju.
Preses līdzekļi publicē jaunāko informāciju, apskatus par dažādiem jautājumiem. Preses pozitīvas uzmanības pievēršana ir viena no svarīgākajām mārketinga problēmām. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,38 €
Work pack Nr. 1187837
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register