Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:920136
 
Evaluation:
Published: 08.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  KAS IR MĀRKETINGS UN KĀDA IR TĀ LOMA UZŅĒMUMA VEIKSMĪGĀ DARBĪBĀ?    3
  MĀRKETINGA GALVENI ELEMENTI – MĀRKETINGA “MIKS”    7
  MĀRKETINGA GALVENIE UZDEVUMI UN FUNKCIJAS    8
  MĀRKETINGA ORGANIZATORISKĀS STRUKTŪRAS VEIDOŠANA    10
  CENA UN TĀS IETEKME UZ MĀRKETINGA AKTIVITĀTĒM    12
  CENU VEIDOŠANAS FAKTORI    14
  Mārketinga mērķi    14
  Pieprasījuma raksturs    14
  Izmaksas    14
  Preces vērtības uztvere    14
  Konkurentu cena    14
  Cenu noteikšanas metožu iedalījums    19
  Mārketinga pielietojums viesnīcā „TOSS”    22
  MĀRKETINGA PLĀNA NOZĪME    24
  MĀRKETINGAS PLĀNOŠANAS PROCESS UN MERĶI    25
  MĀRKETINGA PLĀNS SIA " RESOTS", TOSS HOTEL    29
  Uzņēmuma raksturojums    29
  Pakalpojumu apraksts    30
  Konkurences situācija    30
  SVID analīze    31
  Mārketinga stratēģija    32
  Saistību vai maksātspējas rādītāju analīze    33
  Aktivitātes rādītāju analīze    33
  Likviditātes rādītāju analīze    35
  Rentabilitātes rādītāju analīze    35
  Pasākumi plānojami viesnīcas rādītāju sasniegšanai 2009.g.    37
  Plānojamā numura fonda noslogojums    37
  Monitorings    38
  Secinājums un priekšlikumi    38
  IZMANTOTA LITERATŪRA    39
  Pielikums Nr 1    40
Extract

KAS IR MĀRKETINGS UN KĀDA IR TĀ LOMA UZŅĒMUMA VEIKSMĪGĀ DARBĪBĀ?
Definēt mārketingu ir visai sarežģīti, jo šī zinātne ir radoša, tās teorija ir atvērta jaunām atziņām un jaunai pieredzei. V.Praudes un J.Beļčikova grāmatā “Mārketings”, raksturotas dažādos gados izstrādātās mārketinga definīcijas. [9.grāmata]
Mārketinga jēdziena evolūcija liecina, ka, attīstoties tirgum, mainās arī mārketinga izpratne. Tā, piemēram, 1948.g. Amerikas mārketinga asociācija mārketingu definēja kā uzņēmējdarbību, kas saistīta ar preču un pakalpojumu plūsmas virzīšanu no ražotāja pie pircēja vai patērētāja. Atšķirība starp pircējiem un patērētājiem ir tā, ka pircēji ir personas, kas iegādājas produktu, lai to izmantotu ražošanā vai pārdotu tālāk gala patērētājiem, patērētāji ir atsevišķi cilvēki, ģimenes vai sociālas grupas (piemēram, darba kolektīvs), kas lieto un patērē iegādātos produktus. 50.gados mārketinga definīcijā tika iekļautas dažāda veida darbības, kas nodrošina preču apgrozību, - produkcijas transportēšana, uzglabāšana, šķirošana un visas darbības, ko veic vairumtirgotāji un mazumtirgotāji. 60.gadu beigās mārketingu definēja kā sistēmu, kurā saimniecisko lēmumu pieņemšanas pamatā ir tirgus informācija. 70.gados populāra kļuva atziņa, ka galvenais mārketinga darbības princips ir orientācija uz patērētāju. 80.gados šo principu papildināja uzskats, ka mārketinga speciālistiem jāuzņemas atbildība sabiedrības priekšā par uzņēmuma darbības ietekmi uz sabiedrības labklājību ilgā laika posmā. Mārketinga būtības raksturošanai sāka lietot plašāku jēdzienu – sociālais mārketings.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register