Tiem, kas sapņo par savu māju, šodien tas vairs nav tik nereāls un dārgs sapnis, kā pirmajā mirklī šķiet. Tā domā arī SIA „Līvas grupa”, kas darbojas Jaunpilī jau no deviņdesmitajiem gadiem un tikusi izveidota bijušā kartupeļu lauka vietā, šobrīd nodrošinot darbu 50 darbiniekiem. Aptuveni pirms 5 gadiem uzņēmums veiksmīgi iemēģinājis roku pildrežģu māju ražošanā, taču tagad tirgum piedāvā kompaktās mājas.
Lai uzņēmums attīstītos, svarīgi izprast Latvijas iekšējo un ārējo- Eiropas un pasaules tirgu, tā ietekmējošos faktorus, iespējas un draudus. Tirgus izpēte ir nozīmīgs priekšnoteikums uzņēmuma attīstības scenārija izstrādei, jo tas parāda, kur organizācija atrodas, ar ko tai jārēķinās ceļā uz panākumiem. Tikai paplašinot savu darbību un sākot eksportu uz aizvien jaunām valstīm, SIA „Līvas grupa” spēs attīstīties un paplašināt savu darbību.
Mana referāta tēma ir „Mārketinga kompleksa izstrāde SIA „Līvas grupa” ienākšanai Norvēģijā”. Šo tēmu es izvēlējos, lai vairāk uzzinātu ko jaunu par iespējām iekļūt Norvēģijas tirgū, jo tā ir viena no bagātākajām valstīm pasaulē. Esot Norvēģijā paveras neticams skats, jo gaidīto debesskrāpju vietā ir redzamas necilas koka mājas, kas ir lielisks priekšnoteikums, lai SIA „Līvas grupa” mēģinātu tur realizēt savu piedāvāto produkciju.