Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:973103
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga pasākumu komplekss un mazumtirdzniecība    4
1.1.  Mārketinga pasākumu komplekss    4
1.2.  Mazumtirdzniecības būtība    5
2.  Produkts    7
2.1.  Marku tipi    7
2.2.  Servisa politika    8
2.3.  Sortimenta politika    10
3.  Cenu veidošana mazumtirdzniecībā    12
3.1.  Cenas noteikšanu ietekmējošie faktori    12
3.2.  Cenu noteikšanas mērķi    16
3.3.  Cenu veidošanas metodes, process un stratēģija    17
4.  Sadales kanālu loma mazumtirdzniecībā    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

Studiju darba temats ir “Mārketinga kompleksa pielietojums mazumtirdzniecībā”. Autors izvēlējas šo tematu, jo mārketinga komplekss, pēc autora domām, ir svarīgākā mārketinga sastāvdaļa, un informācijas savākšana, analizēšana par šo tēmu, dos autoram iespēju labāk saprast mārketinga kompleksa būtību un tā lomu mazumtirdzniecībā. Vēl šīs tēmas dziļāka izzināšana varētu palīdzēt studiju darba autoram nākotnē, jo šis komplekss iekļauj sevī tādus elementus kā: cena, produkts, sadale un izvietojums, produkta virzīšana tirgū, variācijas kuras plaši pielieto tirdzniecībā.
Apskatot mārketinga kompleksu, var teikt, ka tas nemitīgi attīstās, pie attīstīšanas var pieskaitīt to, ka tagad kompleksam, daudzi mārketinga speciālisti, sāk pievienot piekto elementu – personālu. Tas ir vēl viens iemesls, kāpēc autors izvēlējas rakstīt studiju darbu par šo tēmu.
Rakstot studiju darbu autors centīsies pēc iespējas dziļāk apskatīt mārketinga kompleksa elementus un to izmantošanu mazumtirdzniecībā. Studiju darbam būs četras sadaļas, pirmajā sadaļā autors apskatīs mārketinga kompleksu kopumā, otrajā sadaļā autors apskatīs produktu, kā kompleksa elementu, trešajā cenu, ceturtajā tiks apskatīta sadale un izvietošana. Produkta virzīšanu tirgū kā mārketinga kompleksa elementu, autors apskatīs tikai pirmajā sadaļā, jo par šo elementu ir ļoti daudz informācijas, un to visu nav iespējams apkopot studiju darba ietvaros, protams, iekļaujot visus pārējos mārketinga kompleksa elementus.
Studiju darba rakstīšanai autors izmantos gan ārzemju, gan latviešu marketinga speciālistu darbus.
Kā galveno studiju darba mērķi, autors izvirzījis šādu: ko dod katra elementa pielietošana mazumtirdzniecībā, lai panāktu vēlamo pircēju attieksmi pret piedāvātājiem produktiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register