Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:586135
 
Evaluation:
Published: 26.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Ievads   
  Teorētiskā daļa   
1.  Mārketinga pasākumu komplekss un tā mērķi   
2.  Mārketinga kompleksa sastāvdaļas   
2.1.  Prece   
2.1.1.  Preču sortiments   
2.1.2.  Preces dzīves cikls   
2.2.  Cenu veidošana uzņēmumā   
2.2.1.  Uzņēmuma izmaksu ietekme uz cenām   
2.2.2.  Konkurences situācija   
2.2.3.  Pieprasījums un piedāvājums   
2.3.  Produktu sadale   
2.4.  Preču virzīšana tirgū   
  Praktiskā daļa   
3.  Preču sortimenta politika SIA „Zane un M”   
4.  Cenu veidošana uzņēmumā SIA „Zane un M”   
4.1.  Uzņēmuma izmaksu ietekme uz cenām   
4.2.  Konkurences situācija   
4.3.  Pieprasījums un piedāvājums   
4.4.  Cenu politika SIA „Zane un M”   
5.  Preču sagāde un veikala tehnoloģiskais process   
6.  Preču virzīšanas veidu izvēle SIA „Zane un M”   
6.1.  Reklāma- viens no preču virzīšanas veidiem   
6.2.  Propaganda- uzņēmuma tēla veidošanas paņēmiens   
6.3.  Preču noieta veicināšana   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Kopsavilkums   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
Extract

Izvēloties bakalaura darba tēmu, autore nolēma apskatīt jautājumu “Mārketinga pasākumu kompleksa vadīšana uzņēmumā SIA “Zane un M”. Ikviens uzņēmums tiek dibināts, lai gūtu peļņu, tas ir katra uzņēmuma galvenais mērķis.
Katru gadu valstī tiek nodibināti daudzi jauni uzņēmumi, tajā pašā laikā daudzi uzņēmumi tiek pasludināti par maksātnespējīgiem, bankrotējušiem, tie tiek likvidēti. Uzņēmējdarbība un tās vide ir ļoti mainīga. Tādēļ, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos, ir nepieciešams veikt rūpīgu un nemitīgu darbu ar tirgu jeb mārketingu.
Tēmu par mārketinga pasākumu kompleksu uzņēmumā sabiedrība ar ierobežotu atbildību (turpmāk- SIA) “Zane un M” autore ir izvēlējusies tāpēc, ka tā ir saistīta ar viņas profesionālo darbību, kā arī tādēļ, ka uzņēmums pieder pie tā saucamo mazo un vidējo uzņēmumu grupas, kuri aizņem lielāko Latvijas tirgus daļu, tātad, problēmas, ar kurām saskaras šis uzņēmums, varētu būt aktuālas arī citiem mazajiem uzņēmumiem. Uzņēmums ir dibināts tikai nedaudz vairāk kā pirms diviem gadiem- 2002.gadā. Uzņēmums nodarbojas ar ziedu, stādu, sveču, keramikas izstrādājumu un suvenīru tirdzniecību. Galvenā uzņēmuma darbība tiek vērsta uz ziedu un stādu tirdzniecību. Mūsdienās arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta sakārtotai un vizuāli pievilcīgai videi. Līdz ar to pieaug pieprasījums pēc ziedu produkcijas: gan grieztajiem ziediem un istabas augiem, gan stādiem. Pircēju gaume nemitīgi mainās, pieaug arī pieprasījums pēc produkcijas sortimenta dažādības, tādēļ, lai varētu apmierināt pircēju vajadzības, nepieciešams analizēt- kādu preci pircējs vēlas, kādai jābūt tās cenai, kur šo preci piedāvāt, kā darīt zināmu par piedāvājuma esamību. Lai uzņēmums sekmīgi strādātu un gūtu peļņu, tam jābūt gatavam sastapties ar reālu risku, daudzām negācijām un konkurenci, jo jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku. Veicot jebkuru uzņēmējdarbību, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet arī var pat sākties cīņa par izdzīvošanu. Lai šis process tiktu atvieglots, līdz minimumam tiktu samazināts risks un palielinātas veiksmes iespējas, uzņēmumam nākotnē ir jāizstrādā mārketinga stratēģija jeb ilgākam laika periodam paredzēts vispusīgs, komplekss rīcības plāns, kurā ir izvirzīti pamatmērķi un norādīti galvenie līdzekļi to sasniegšanai. Vispārīgie mārketinga mērķi ir:
Patērētāju vajadzību un vēlmju apmierināšana – mārketings ietekmē ne tikai patēriņa apjomu, bet arī vajadzību apmierināšanu;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1204253
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register