Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"-
Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Produkts | 5 |
1.1. | Produkta dzīves cikls | 7 |
1.2. | Iepakojums un marķējums | 8 |
1.3. | Pārtikas preču uzglabāšanas noteikumi un termiņi | 9 |
2. | Cena | 10 |
2.1. | Faktori, kas ietekmē cenu noteikšanu | 11 |
3. | Vieta | 17 |
3.1. | Sadale un starpnieki | 20 |
3.2. | Transportēšana un uzglabāšana | 21 |
4. | Virzība | 23 |
4.1. | Reklāmas būtība, veidi, mērķi | 25 |
4.2. | Pārdošanas veicināšanas būtība un mērķi | 26 |
4.3. | Netiešās reklāmas būtība un mērķi | 27 |
Secinājumi un priekšlikumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 |
1. Produkts
Prece ir viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību, un tiek piedāvāta tirgum ar mērķi pievērst uzmanību, lai iegādātos un izmantotu vai patērētu to. Prece var būt objekti, pakalpojumi, personas, vietas, organizācijas, idejas.1
Ekonomiskajā literatūrā produktu traktē kā cilvēka ekonomiskās darbības rezultātu materiāli vieliskā formā (materiālais produkts), informatīvā veidā (intelektuālais produkts) vai arī paveiktu darbu jeb pakalpojumu veidā. Prece ir ikviens produkts, kas ražots, lai to pārdotu. Ražošanas procesā rodas produkts, un vārds „produkts” saskaņā ar ekonomiskās darbības klasifikāciju ir sugas vārds, ko lietot attiecībā uz precēm un pakalpojumiem.
Mārketings speciālisti, runājot par pieprasījumu un piedāvājumu, par preci un pakalpojumiem, ne tik daudz akcentē preču un pakalpojumu lomu apmaiņā pret naudu, cik iespējas dot tādus produktus, kas apmierinātu pircēju un lietotāju vajadzības un prasības, tos iegādājoties, izmantojot un lietojot. No mārketinga viedokļa raugoties, produkts ir taustāmu un netaustāmu īpašību (funkciju, labumu, izmantošanas un raksturojumu) kopums, kas domāts pircēju vajadzību apmierināšanai.
Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements. Viens no mārketinga likumiem pauž: ja jums nav produkts, jums nav nekas. Nenodarbojoties ne ar ko, pirms neesat noskaidrojuši, vai jūsu produkts ir vajadzīgs!
Produktus klasificē pēc dažādām pazīmēm. Tā, piemēram, R.Škapars piedāvā šādu preču klasifikāciju:
• Pēc tā pielietojuma(patēriņa preces un ražošanas preces);
• Pēc materialitātes(lietiskās preces un pakalpojumi);
• Pēc preces vērtējuma (neitrālās preces un „sliktās” preces);
• Pēc dalāmības (dalāmās preces un nedalāmās preces);
• Pēc savstarpējās lietojamības (savstarpēji papildinošās preces, savstarpēji aizstājamās preces un nesaistītās preces);
• Pēc viendabības (viendabīgas preces un neviendabīgas preces);
• Pēc pieprasījuma izmaiņām, mainoties ienākumiem (normālas preces, mazvērtīgas preces un piesātinājuma preces);
• Pēc īpašuma piederības (privātās preces, sabiedriskās preces un individuāli sabiedriskās preces).2
…
- Mārketinga komplekss uzņēmumā SIA "Roze GV"
- Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma biznesa plāns
Research Papers for university13
-
Uzņēmuma "N" mārketinga analīze
Research Papers for university48
-
Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā
Research Papers for university12
-
Mārketinga plānošana uzņēmuma “AVON” dekoratīvās kosmētikas līnijai Latvijā
Research Papers for university28
-
Darbības komplekss uzņēmumā "X"
Research Papers for university25