Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977068
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.06.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides analīze    4
1.1.  Uzņēmuma “Avon” darbības pamatprincipi, to ietekmējošie iekšējās vides faktori    4
1.2.  Uzņēmuma “Avon” ārējās vides analīze    6
1.2.1.  Makrovides faktori    6
1.2.2.  Uzņēmuma “Avon” konkurences apraksts    9
1.2.3.  Uzņēmuma “Avon” starpnieku apraksts    10
1.2.4.  Uzņēmuma “Avon” kontaktauditorijas apraksts    11
1.3.  Uzņēmuma “Avon” pašreizējās situācijas analīze    12
1.4.  “Avon” dekoratīvās kosmētikas mērķtirgus struktūra    13
2.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    17
2.1.  Mārketinga mērķi    17
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    17
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    19
3.  Mārketinga programma    23
3.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    23
3.2.  Cenu veidošanas lēmumi    25
3.3.  Sadales aktivitātes    27
3.4.  Virzības tirgū elementi    28
  Secinājumi un priekšlikumi    30
Extract

Pasaulē ir ļoti daudz kosmētikas uzņēmumu un to skaits arvien palielinās. Ar katru gadu intensīvi pieaug arī Latvijā ienākušo kosmētikas ražojošo uzņēmumu skaits, tāpēc katram no tiem ir smagi jācīnās par savu vietu tirgū. Uzņēmums “Avon” Latvijas kosmētikas patērētāju vidū vēlas izcīnīt līdera vietu. Lai to panāktu, ir jācenšas pārspēt citus kosmētikas uzņēmumus un jāpierāda sievietēm, ka “Avon” ir uzņēmums, kas domā tieši par viņu vēlmēm un vajadzībām.

Kursa darbā tika izpētīts mārketinga plānošanas process uzņēmuma “Avon” dekoratīvajai kosmētikai un izvirzīti iespējamie pasākumi uzņēmuma tēla pilnveidošanai, līdz ar to pārdošanas apjoma palielināšanai. Lai sekmīgi veiktu šos uzdevumus tika izpētīti un izanalizēti sekojoši jautājumi:
uzņēmuma “Avon” iekšējā un ārējā vide, līdz ar to radot iespēju noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus;
mārketinga mērķi un stratēģijas, lai varētu izstrādāt ierosinājumus mārketinga programmas pilnveidošanai;
saskaņā ar izvēlētajām stratēģijām tika analizēta mārketinga programma;
tika izstrādāti ierosinājumi atpazīstamības palielināšanai;
darba noslēgumā tika izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi, kas radušies izpētes procesa rezultātā.

Darbā izmantotas statistiskās analīzes metodes, mārketinga metodes (analītiskā, primārās, sekundāras), salīdzināšana un tabulas. Pētījums tika veikts par diviem gadiem.
Uzņēmums “Avon” piedāvā pircējiem dažādus skaistumkopšanas līdzekļus, bet izpēte tika veikta tikai par uzņēmuma piedāvāto dekoratīvo kosmētiku .
Darbā izmantotās informācijas avoti ir mācību grāmatas, uzņēmuma nepublicētie dati, interneta avoti un darba autores lekciju pieraksti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1111296
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register