Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:192421
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga komunikācijas, to izmantošanas veidi TV    4
2.  Mārketinga komunikāciju īpatnības TV    7
2.1.  Skatījumi    7
2.2.  Skatījumu ilgums    8
2.3.  Sasniedzamība    11
2.4.  Reklāmas izvietošana    12
2.5.  Reklāmas izcenojums AML    14
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra un avoti    18
Extract

Secinājumi
1. Televīzijā tiek pielietoti masu mārketinga komunikācijas veidi, jo personiskās mārketinga komunikācijas veidi tiek balstīti uz tiešu kontaktu ar patērētājiem.
2. Televīzija ir reklāmas tirgus līdera pozīcijā starp visām mediju grupām jau vismaz 16 gadus.
3. Televīzija un internets ir vislabāk uztveramie mārketinga komunikāciju izplatīšanas veidi.
4. AML 2017. gadā maksimālo skatījumu laiku gan brīvdienās, gan darbadienās televīzijā sasniedz ap plkst. 20:00 - 21:00, kad cilvēki ir pārnākuši mājās no darba un skatās dažādas TV pārraides.
5. Latvijā lielāko skatījumu skaitu veido tādi TV kanāli kā TV3, LNT, LTV1 un PBK, kas uz visu TV kanālu bāzes sastāda vairāk kā 50%.
6. Kopējais TV skatījumu skaits un sasniedzamība, attiecībā pret 2013. gadu, ir samazinājusies, kas ir skaidrojama ar kopējo Latvijas iedzīvotāju skaita samazinājumu.
7. Kopējais televīzijā izvietotais reklāmas sekunžu skaits ir palielinājies neatkarīgi no kopējo skatījumu un sasniedzamības rādītājiem.
8. Lielākie reklāmas izvietotāji Latvijā ir tādi uzņēmumi kā Rimi, Reckit benckiser, Procter&Gamble un Ferrero, kas no kopējā lielo klientu procentuālā sastāda ap 20% (3 - 5% katrs).
9. No AML TV3 grupas kanāliem dārgākais cenrādis ir TV3 kanālam, kas sasniedz lielāko Latvijas iedzīvotāju un kopējo skatījumu skaitu.
10. Internets ir nopietnākais nākotnes konkurents televīzijai kā mārketinga komunikāciju izplatīšanas veids.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register