Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:731244
 
Evaluation:
Published: 01.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Extract

Secinājumi
1. Mārketinga komunikācijas ir līdzekļi cilvēku tiešai un netiešai informēšanai, pārliecināšanai un/vai atgādināšanai par uzņēmuma produktiem, zīmoliem un mārketinga pasākumiem, lai ietekmētu viņu rīcību tirgū.
2. Reklāma ir bezpersoniska informējoša komunikācija, lielākoties maksas un lielākoties pārliecinoša par produktiem, pakalpojumiem vai idejām, caur visiem medijiem.
3. Integrējot visus mārketinga komunikāciju veidus - reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešo mārketingu, personisko apkalpošanu un sabiedriskās attiecības - vienotā veselumā, veidojas integrētās mārketinga komunikācijas.
4. Arvien lielāku popularitāti gūst internets, kas ir skaidrojams, gan ar televīzijas satura dublēšanu arī interneta vidē, gan arī ar interneta pieejamības pieaugumu iedzīvotāju vidū.
5. Apvienojot divus lētākus komunikācijas kanālus attiecīgas mērķauditorijas sasniegšanai, iespējams, var sasniegt tādus pašus rezultātus, kā izmantojot televīziju.
6. Visefektīvākais komunikāciju kanāls reklāmas izplatīšanai ir televīzija.
7. Reklāmas mediju tirgus Latvijā piedzīvo kvantitatīvu nevis kvalitatīvu pieaugumu. Respektīvi, reklāmas ir kļuvušas vairāk, taču lielākoties vērstas uz produktu realizācijas veicināšanu, ne ilgtermiņa zīmola vērtības celšanu.
8. Salīdzinoši maz tiek izmantota tiešā pārdošana un personiskā apkalpošana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1340221
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register