Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:262120
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Uzņēmuma apraksts    3
  Īss tirgus situācijas apraksts    4
  Produkta un produkta zīmola apraksts    5
  Produkta sortiments    7
  Pircēju mērķgrupas apraksts    9
  Mārketinga komunikāciju mērķi    10
  Mārketinga komunikāciju veidi un izplatīšanas līdzekļi    11
  Iespējamais sauklis    15
  Mārketinga komunikāciju laika grafiks    16
  Pielikums    18
Extract

Produkts tiek virzīts ar vienu mērķi – to pārdot pēc iespējas vairāk un izdevīgāk. Visvienkāršāk to izdarīt sniedzot pircējiem to, ko viņi vēlas, nevis mēģināt speciāli radīt pārliecību par šādu vajadzību. Cilvēkiem allaž ir bijusi vajadzība, drošība un brīvība. Filozofiskā skatījumā šīs vērtības ne vienmēr var eksistēt vienlaicīgi, bet produktos tās ir iespējams apvienot.
Pašlaik, kad konkurenti tiecas pārspēt viens otru ar arvien jauniem produktiem un idejām, drošs solis, kā sevi apliecināt, ir apvienot klasiskās vērtības ar moderniem risinājumiem. Kā viens no šādas sintēzes piemēriem varētu būt apsildāms apģērbs. Šāds produkts rada valkātāja drošību pret nelabvēlīgām temperatūrām, tādejādi sargājot tā veselību un pat dzīvību, bet neierobežo kustības brīvību, kā tas bieži notiek, valkājot vairākas siltā apģērba kārtas.
Tā kā šāds produkts ir jaunums tirgū, tam nepieciešama atbilstoša virzīšana, jo viss jaunais un oriģinālais prasa lielākas pūles nekā līdzinieku ieviešana. Tomēr produkta oriģinalitāte ir arī tā lielākais pluss, jo tas tiks iegādāts ne tikai praktiskos nolūkos, bet arī lai vienkārši izmēģinātu ko jaunu un interesantu. Arī konkurentu šādam apģērbam nav tik daudz, kā ikdienišķākiem produktiem.
Galvenais akcents tiks likts uz sabiedrības informēšanu, biznesa kontaktu nodibināšanu un uzticama zīmola radīšanu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register