Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:452063
 
Evaluation:
Published: 04.10.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 55 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  MĀRKETINGA INTERNET KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    6
1.1.  Mārketinga Internet komunikāciju evolūcija    6
1.2.  Mārketinga komunikāciju koncepcijas    8
2.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU METODES UN PROCESS    12
2.1.  Mārketinga komunikāciju metodes    12
2.2.  Mārketinga komunikāciju pazīmes, kanāli un formas    15
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU VADĪBAS SISTĒMAS IZVEIDE    18
3.1.  Mārketinga komunikāciju process un tā posmi    18
3.2.  Klientu attiecību pārvaldībai mārketinga komunikācijām sistēmu izvēle    20
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra un avoti    26
  Pielikumi    29
  1. pielikums. Mārketinga komunikācijas metodes    30
  2.pielikums. Reālie rezultāti visā biznesā no CRM platformas ieviešanas    31
  3.pielikums. Vislabāk izvēlētas CMR programmatūras mārketinga komunikācijām    32
Extract

Aktualitāte. Uzņēmējdarbība ir kļuvusi sarežģīta. Vidējā organizācija izmanto vairāk nekā 1000 dažādu lietojumprogrammu, taču mazāk nekā 30% no šīm lietotnēm ir integrētas. Lai paliktu priekšā, uzņēmumam ir jābūt vērstam uz klientiem, un tam jābūt nodrošinātam ar pareizo tehnoloģiju. Taču atjauninātas, uzticamas un praktiski izmantojamas informācijas iegūšana var būt sarežģīta. Klientu attiecību pārvaldības programmatūra var sniegt skaidru, vienotu klienta profilu — vienu, vienkāršu, drošu un pielāgojamu informācijas paneli ar klienta pirkumu vēsturi, pasūtījuma statusu, neatrisinātām klientu apkalpošanas problēmām un daudz ko citu. Šī informācija var būt nenovērtējama, jo īpaši tāpēc, ka 70% klientu sagaida, ka katrs pārstāvis, ar kuru viņi sazinās, zinās viņu pirkumu un izdošanas vēsturi. Neatkarīgi no tā, vai viņi iepriekš ir sazinājušies, izmantojot tālruni, tērzēšanu, e-pastu vai sociālos saziņas līdzekļus, viens patiesības avots nodrošina, ka ikviens uzņēmumā var nodrošināt gaidīto pakalpojumu līmeni, protams, ar CRM risinājumu. Reklāma sociālajos tīklos ir populārs mārketinga veids. Statistika ir iespaidīga: 57,6% pasaules iedzīvotāju izmanto sociālos tīklus. Lietotāju skaits pieaug: 2021. gada janvārī sociālos tīklus sāka lietot 4,2 miljardi cilvēku. 2020. gada janvārī lietotāju skaits bija par 490 miljoniem mazāks . Viss tas liecina par nepieciešamību digitalizēt mārketinga komunikācijas izmantojot CMR programmatūras. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register