Aktualitāte. Uzņēmējdarbība ir kļuvusi sarežģīta. Vidējā organizācija izmanto vairāk nekā 1000 dažādu lietojumprogrammu, taču mazāk nekā 30% no šīm lietotnēm ir integrētas. Lai paliktu priekšā, uzņēmumam ir jābūt vērstam uz klientiem, un tam jābūt nodrošinātam ar pareizo tehnoloģiju. Taču atjauninātas, uzticamas un praktiski izmantojamas informācijas iegūšana var būt sarežģīta. Klientu attiecību pārvaldības programmatūra var sniegt skaidru, vienotu klienta profilu — vienu, vienkāršu, drošu un pielāgojamu informācijas paneli ar klienta pirkumu vēsturi, pasūtījuma statusu, neatrisinātām klientu apkalpošanas problēmām un daudz ko citu. Šī informācija var būt nenovērtējama, jo īpaši tāpēc, ka 70% klientu sagaida, ka katrs pārstāvis, ar kuru viņi sazinās, zinās viņu pirkumu un izdošanas vēsturi. Neatkarīgi no tā, vai viņi iepriekš ir sazinājušies, izmantojot tālruni, tērzēšanu, e-pastu vai sociālos saziņas līdzekļus, viens patiesības avots nodrošina, ka ikviens uzņēmumā var nodrošināt gaidīto pakalpojumu līmeni, protams, ar CRM risinājumu. Reklāma sociālajos tīklos ir populārs mārketinga veids. Statistika ir iespaidīga: 57,6% pasaules iedzīvotāju izmanto sociālos tīklus. Lietotāju skaits pieaug: 2021. gada janvārī sociālos tīklus sāka lietot 4,2 miljardi cilvēku. 2020. gada janvārī lietotāju skaits bija par 490 miljoniem mazāks . Viss tas liecina par nepieciešamību digitalizēt mārketinga komunikācijas izmantojot CMR programmatūras. …