Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:805855
 
Evaluation:
Published: 12.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  KONCEPCIJAS JĒDZIENS UN BŪTĪBA    4
1.2.  KONCEPCIJU VEIDI, TO RAKSTUROJUMS    4
1.3.  MĀRKETINGA KONCEPCIJA UZŅĒMUMĀ THE BODY SHOP    10
  SECINĀJUMI    13
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    14
2.1.  PĒTĪJUMA OBJEKTA UN METOŽU RAKSTUROJUMS    14
2.2.  PĒTĪJUMA NORISE. REZULTĀTU ANALĪZE    15
  SECINĀJUMI    22
  NOBEIGUMS    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    24
  PIELIKUMI    26
Extract

Mūsdienās strauji mainīgās ārējās vides un pieaugošās konkurences apstākļos ikviena komercsabiedrība ir spiesta domāt par savu attīstību un konkurētspējas palielināšanu vietējā un globālajā tirgū. Pie šī brīža globalizācijas procesiem, aizvien vairāk komercsabiedrību ir spiestas meklēt jaunas biznesa iespējas, pieņemt jaunus, iespējams, ar tradicionālo darbības sfēru nesaistītus lēmumus to attīstībai. Vairums komercsabiedrību arvien vairāk uzmanības pievērš iekšējās vides sakārtošanai, jo jebkura darbība ir jāsakārto tās pamatā, kā būvējot māju, ir jāsāk būvēt no pašiem pamatiem. Tādējādi, komercsabiedrības ir spiestas domāt par mārketinga sistēmas sakārtošanu un pilnveidošanu, par mārketinga koncepcijām un ilgtermiņa attīstību.
Mārketinga koncepcijas būtība tiek vērsta uz klientu vēlmēm un vajadzībām. Bet šeit tā neapstājas. Klientu vēlmes un vajadzības ir jāuzrunā tādā veidā, lai nodrošinātu klientu apmierinātību un lojalitāti. Par sava pētījuma tematu izvēlējos: „Koncepcija – veiksmīga biznesa nosacījums”, jo mārketinga koncepcijas izveide ir kļuvusi par starptautisko uzņēmumu vienu no biznesa attīstības virzieniem. Diemžēl ar nožēlu jākonstatē, ka Latvijas uzņēmumi vēl šajā jomā stipri atpaliek, jo tiem par sarežģītu liekas pati mārketinga koncepcijas būtība – tās realizēšana praksē, jo tā nozīmē iedziļināties citu cilvēku domāšanas procesā, saprast un prognozēt viņu vajadzības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1203240
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register