Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:824879
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.1.  Marketinga plānošana uzņēmumā   
1.2.  Marketinga plāns uzņēmumā   
2.1.  Marketinga uzņēmuma plāna struktūra   
1.2.  Mārketinga plāna saturs   
2.3.  Konkurentu analīzes lapa   
2.4.  Uzņēmuma galveno produktu pārdošanas prognoze   
3.1.  Mārketinga audits   
3.2.  Audita mērķis   
4.1.  Naudas nozīme stratēģiskājā mārketinga plānošanā   
Extract

Ievads.
Stratēģiskā uzņēmuma plānošana ir viens no uzņēmuma vadīšanas būtiskākajiem elementiem. Stratēģiskā uzņēmuma plānošana šā jēdziena plašā izpratnē ir vadīšanas lēmumu, kas saistīti ar notikumiem nākotnē, pieņemšana, veicot sistemātisku sagatavošanos. Runa ir par mērķu sistemātisku izvirzīšanu un to sasniegšanai vajadzīgo pasākumu izstrādāšanu uzņēmuma rīcībā esošā vai veidojamā resursu potenciāla ietvaros. Stratēģiskā uzņēmuma plānošana sevī ietver gan plānu izstrādāšanu, gan to pieņemšanu (apstiprināšanu).
Stratēģiskā uzņēmuma plānošanas būtība: paaugstināt darba ražīgumu un uzņēmuma darbības efektivitāti, panākt to ar visu uzņēmumā noritošo notikumu mērķa orientāciju un koordināciju, nosakot risku un samazinot tā līmeni, vienkāršojot vadīšanas procesu, paaugstinot uzņēmuma vadīšanas elastību un pielāgošanās spējas ārējās vides izmaiņām.
Stratēģiskā uzņēmuma plānošana sevī ietver analīzi, prognozēšanu un mērķu noteikšanu, kā ari regulēšanu. Ja lēmumus pieņem bez to sistemātiskas sagatavošanas, tad šādos gadījumos runā par tā saucamajiem intuitīvajām jeb improvizētajiem lēmumiem. Parasti šādus lēmumus pieņem, esot laika trūkumā, tieši pirms to īstenošanas.
Stratēģiskā uzņēmuma plānošanas sastāvdaļa, kā jau minēts, ir regulēšana. Regulēšana — tā ir pieņemto lēmumu detalizācija un izpildrīkojuma formulēšana.
Ar plānošanu cieši ir saistīta kontrole. Ir ekonomiskie parametri, kas jāievēro ārkārtīgi precīzi (aizdevumu atdošanas termiņi). Vienlaikus ir ekonomiskie procesi un to parametri, kam ir pieļautas un pat nepieciešamas noteiktas svārstības, un tie būtu jāpārrauga, veicot precizējošu koordināciju vai koriģējot saistītos rādītājus, saistītās darbības, termiņos, jo tirgus mainīgajos apstākļos mērķu sasniegšanā uzņēmējiem ir jābūt pietiekami elastīgiem, nevis absolūti determinētiem. Plānošanā tiek lietots ari jēdziens monitoririgs. Monitorings (angļu vai. monitaring nozīmē uzmanīšana, novērošana) – vides novērošanas, analīzes un prognozēšanas sistēma. Uzņēmumam, lai pieņemtu lēmumus, ko, kā un kad darīt, jāorganizē ārējās vides, tajā skaitā pircēju, tirgus, konkurentu darbības nepārtraukts monitorings.
Kontrole ir plānošanas turpinājums, un tā pavada plāna īstenošanas procesu. Kontrole izpaužas tādējādi, ka dokumentē faktiskos rādītājus (lēmumu īstenošanas rādītājus), kurus salīdzina ar plānotajiem rādītājiem darbības rezultātu noteikšanai. Pēc salīdzināšanas un analīzes tiek pieņemti jauni lēmumi, kas, savukārt, nosaka nepieciešamību izstrādāt koriģējošus pasākumus. Kontroles galvenā jēga ir garantiju veidošanā, lai galarezultātā plānu izpildītu un paaugstinātu vadīšanas efektivitāti.
Vadīšana bez jau minētās plānošanas un kontroles sevī ietver arī organizāciju un motivāciju.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1217259
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register