Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,71 (13%)
Discounted price*:
4,78
Purchase
Add to Wish List
ID number:882392
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cenu veidošanas teorētiskais pamats    4
1.1.  Cenu veidošanas jēdziens    4
1.2.  Uzņēmuma cenu politikas raksturojums    6
1.3.  Cenu veidošanas stratēģijas    8
1.4.  Cenu veidošanas metodes    11
2.  Cenu veidošana uzņēmumā SIA “Balva”    15
2.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    15
2.2.  Uzņēmuma mērķu ietekme uz cenām    17
2.3.  Citu faktoru ietekme uz cenām    19
2.4.  Uzņēmuma cenu veidošanas metodes un stratēģijas analīze    22
2.4.1.  Cenu veidošanas metodes    22
2.4.2.  Cenu veidošanas stratēģijas un taktikas    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem posmiem uzņēmuma darbībā, tāpēc to veidojot ir jāņem vērā ne tikai uzņēmuma izmaksas un peļņa, bet arī visi iekšējie un ārējie faktori.
Precīzi noteikta cena ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka, vai klients pirks preci vai ne, un tas ir būtisks priekšnoteikums veiksmīgai preču un pakalpojumu realizācijai.
Lielākajā daļā gadījumu produkta cenu nosaka ārējie faktori, tas, ir faktori, kuri nav pakļauti uzņēmuma kontrolei. Cenu ļoti spēcīgi ietekmē attiecīgā produkta piedāvājums un pieprasījums kopējā tirgū.
Lēmumu pieņemšana par cenām ir pietiekami komplicēts process, jo produktam ir jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Lēmuma pieņemšana par produkta cenu ir viena no sarežģītākajām problēmām, kuras vajag risināt uzņēmuma vadībai.
Lai izveidotu uzņēmumam piemērotāko cenu stratēģiju, ir jāpārzina cenas jēdziens, kā arī precīzi jāformulē izvirzītais mērķis.
Kursa darba mērķis ir raksturot cenu jēdzienu, un to veidošanas metodes un stratēģijas, kā arī analizēt cenu veidošanas stratēģiju uzņēmumā „Balva”, rezultātā izdarot secinājumus un izvirzot priekšlikumus.
Lai realizētu izvirzīto darba mērķi autors izvirza šādus darba uzdevumus:
1.Raksturot cenu jēdzienu.
2.Raksturot cenu veidošanas stratēģijas.
3.Raksturot cenu veidošanas metodes.
4.Analizēt cenu veidošanas stratēģiju uzņēmumā „Balva”.
Kursa darbam ir divas daļas – pirmā ir teorētiskā, kurā aplūkoti jautājumi par cenu jēdzienu, cenu veidošanas metodēm un stratēģijām, bet otrajā daļā tiek analizēta stratēģijas izvēle uzņēmumā „Balva”. Analītiskajā daļā tiek parādīta arī konkrētas preces cenas izveidošana.
Kursa darbā izvirzīto mērķi un uzdevumus autors realizē ar ekonomiskās literatūras, kā arī ar SIA ”Balva” nepublicēto materiālu palīdzību. Kā pamats darba teorētiskajai daļai tiek ņemta V. Praudes un J. Beļčikova grāmata „Mārketings”, bet analītiskajai daļai – uzņēmuma nepublicētie materiāli, sadarbībā ar uzņēmuma cenu plānošanas nodaļu.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,69 €
Work pack Nr. 1133721
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Cenu veidošanas stratēģija uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/882392

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register