Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,12 (12%)
Discounted price*:
0,87
Purchase
Add to Wish List
ID number:796568
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Ievads

Patstāvīgā darba izvēlētā tēma ir „Uzņēmuma produkts, izmaksas, ieņēmumi un peļņa”. Lielākā daļa uzņēmumu savu darbību saista ar kādu konkrētu produktu ražošanu vai kādu pakalpojumu sniegšanu. Kad produkcija ir saražota, to ,protams, vajag realizēt, kas ir uzņēmumu darbības pamatprincips. Bet kā tad šo produkciju visveiksmīgāk realizēt, to var ietekmēt visdažādākie faktori, tādi kā: patērētāji, starpnieki, konkurenti, tirgus un citi. Un katrā uzņēmumā šie faktori var būt savādāki. Kad produkcija ir sākta realizēt, tad ir jāstimulē patērētājs, lai produkcija iekarotu tirgu un nezaudētu iegūtās pozīcijas.
Uzņēmuma darbības analīze ir visaptverošs process, tajā ietilpst gan finansu analīze, gan saimnieciskās darbības analīze. Nepietiek tikai ar gaidāmās peļņas izskaitļošanu, bet nepieciešams domāt par to, kā iespējams pelnīt vairāk, kā arī būt lietas kursā par gaidāmajām izmaksām un to veidošanās principiem. Līdz ar nevajadzīgo un lieko izmaksu novēršanu uzņēmumā tiktu sasniegti lielāki ieņēmumi, uzņēmums nostiprinātu savu vietu tirgū un iegūtu lielāku stabilitāti.
Iespējamā peļņa ir galvenais motivējošais faktors uzņēmējam uzsākot un tālāk arī attīstot savu darbību kādā no nozarēm. Peļņa ir tieši atkarīga no uzņēmējdarbības ieņēmumiem un izmaksām. Tātad, lai analizētu peļņu, jāpievērš uzmanība tam kā veidojas gan ieņēmumi, gan izmaksas, kāda ir to struktūra. Jo lielāki ir iespējamie ieņēmumi un mazākas izmaksas, jo lielāka iespēja ir gūt lielāku peļņu.
Galvenokārt šādu jautājumu apskats tuvāk arī piesaistīja mani šai tēmai. Varētu teikt, ka veiksmīgas uzņēmējdarbības balsts ir tieši produkta realizācija. Ne vienmēr veiksmīgi apgūto teoriju ir tik vienkārši realizēt praksē un iegūt maksimālo peļņu, tādēļ ir ļoti vajadzīgi aplūkot teorijas darbību praksē, kas var arī neatbilst grāmatās rakstītajam. Piemēram, mūsdienās tirgus daudzās jomās kļuvis piesātināts, jauniem uzņēmumiem ir kļuvis arvien grūtāk iekarot tirgu, nemaz nerunājot par zināmu nostabilizēšanos un drošu skatu uz nākotni. Uzņēmumu vadītājiem un īpašniekiem ir jāpievērš lielāka uzmanība uzņēmuma darbībai, tā finansiālajiem aspektiem un jābūt informētiem par uzņēmumā notiekošo, ne tikai jāpaļaujas uz attiecīgajiem speciālistiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,45 €
Work pack Nr. 1133721
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma produkts, izmaksas, ieņēmumi un peļņa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/796568

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register