Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:236884
 
Evaluation:
Published: 22.05.2008.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Extract

Konkurences raksturs nozares ietvaros.
A/s „Aldaris” atrodas līderpozīcijās Latijas tirgū, būdams alus ražotājs ar vislielāko apgrozījumu (neto apgrozījums 2004. gada bija 20 186 tūkstošu latu apjomā).
Tomēr nozarē, kurā darbojas „Aldaris”, ir ļoti liela konkurence (tā ir detalizēti apskatīta mikro vides daļā). Vēl reiz nosauksim tikai lielākus no tiem – Cēsis, Lāčplēsis, Griģis&Co, Latgale. Un lai noturētu līderpozīcijas uzņēmumam vienmēr ir jābūt labi informētam par jebkādām izmaiņām.
Galvenokārt, izmaksas ir saistītas ar produktu ievietošanu noliktavās, to uzglabāšanu, transportēšanu, reklāmu utt. Pastāv lielas loģistikas izmaksas, jo produkcija (kaut gan mazos apjomos) tiek tirgota arī ārpus Latvijas.
Ienākšanas barjeras ir saistītas ar finansēm un investīcijām. Savukārt iziešanas barjera ir saistīta ar zaudējumiem.

Patērētāju spēks.
Pircēji ir informēti un labi pazīst s/a „Aldaris” produkciju, kā kvalitatīvu un bagātu ar garšu atsvaidzinošu dzrienu, viņu vajadzībām un vēlmēm atbilstošu. „Aldaris” tirgū jau ir sēn. Un ar visu savu eksistences laiku spēj nodrošināt sevi ar stabilu labvēlīgo pircēju attieksmi pret savu produkciju.
Uzņēmums „Aldaris” ražo ne tikai alkoholisko alu, bet arī pirmais Latvijā un visā Baltijā uzsācis bezalkoholisko alus – „Zelta” bezalkoholiskais ražošanu. Tas ir īpašs un ļoti svarīgs produkts, kurš veicuna ne tikai atbildīgu alkohola patēriņu, bet arī drošu auto vadīšanas un brīva laika pavadīšanas kultūru.
Statistiskie dati liecina, ka uzņēmums palielināja savu Latvijas alus tirgu daļu no turpat 39,9% 2002. gadā līdz 43,7% 2003. gadā. Tomēr patērētājiem ir diezgan liels spēks, jo vienmēr ir iespēja pāriet uz citu uzņēmumu saražoto produkciju.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register