Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:684267
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Pamatojums   
2.  Aviokompāniju salīdzinājums   
2.1.  Ryanair   
2.1.1.  Produkts   
2.1.2.  Vieta   
2.1.3.  Cena   
2.1.4.  Veicināšana   
2.1.5.  Cilvēki   
2.1.6.  Fiziskie pierādījumi   
2.1.7.  Process   
2.2.  Norwegian Air   
2.2.1.  Produkts   
2.2.2.  Vieta   
2.2.3.  Cena   
2.2.4.  Veicināšana   
2.2.5.  Cilvēki   
2.2.6.  Fiziskie pierādījumi   
2.2.7.  Process   
2.3.  EasyJet   
2.3.1.  Produkts   
2.3.2.  Vieta   
2.3.3.  Cena   
2.3.4.  Veicināšana   
2.3.5.  Cilvēki   
2.3.6.  Fiziskie pierādījumi   
2.3.7.  Process   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
1. Mūsdienās ir ļoti daudz zemo izmaksu aviokompānijas, tādēļ ir tik svarīgi iemantot patērētāju uzticību, piedāvājot ne tikai lētus, bet arī kvalitatīvus un drošus lidojumus. Aviokompānijas Ryanair, Norwegain Air Shuttle un EasyJet pēc pārvadāto pasažieru skaita, pierāda sevi tirgū, kā vienas no spēcīgākajām un lielākajām zemo cenu aviolīnijām.
2. Aviokompānijas Ryanair, Norwegian Air Shuttle un EasyJet piedāvāto pakalpojumu klāsts ir ļoti līdzīgs. Kompānijas piedāvā iegādāties viesnīcu, auto īri – kas parāda ciešo saistību ar viesnīcu un autonomas uzņēmumiem. Taču EasyJet aviokompānija būtiski atšķiras no abām pārējām aviokompānijām ar to, ka tā piedāvā iegādāties komplekso ceļojuma paketi (viesnīca + lidojums).
3. Vislētākās biļešu cenas ir aviokompānijai Ryanair un visaugstākās Norwegian Air Shuttle. Aviokompāniju biļešu cenu veidošana ir atkarīga no pieprasījuma pēc konkrēta lidojuma un atlikušo vietu skaita lidmašīnā. Aviokompānijas izmanto pay-as-you-go cenu veidošanas modeli, tādējādi pieprasot atsevišķu maksu par katru papildus pakalpojumu.
4. Pirmo iespaidu par uzņēmumu, tā servisu rada reklāma. Tādēļ savu produktu reklamēšanai aviokompānijas aktīvi izmanto mājas lapu, avīzes, bukletus u.c. Tomēr katrai aviokompānijai ir atšķirīga pieeja, Norwegian Air Shuttle neskaitāmas no aviokompānijas lidmašīnu astēm ir dekorētas ar slavenu un populāru cilvēku portretiem. Ryanair izmanto provokatīvu reklāmu, savukārt EasyJet izmanto „oranžo” krāsu un kreatīvas reklāmas.
5. Aviokompānijas nodarbina lielu skaitu darbinieku, tādēļ esošo un jauno darbinieku apmācībai tiek pievērsta liela uzmanība. Ryanair ir izveidota speciāla apmācības sistēma, kuru sekmīgi izpildot jaunais darbinieks kļūst par daļu no komandas. EasyJet darbinieku motivācijai izmanto piedāvā neierobežotu ceļošanu, konkurētspējīgu atalgojumu u.c. Savukārt Norwegian Air Shuttle savā uzņēmumā nodarbina pagaidu strādniekus, kas nozīmē, darbinieku rotāciju un izaugsmes iespējas.
6. Vislielākā flote ir Ryanair, kuras īpašumā ir 289 lidmašīnas. Savukārt vismazākā flote ir Norwegian Air Shuttle, kuras sastāvā ir 62 lidmašīnas, taču tuvākajā laikā aviokompānija ir pasūtījusi 27 pilnīgi jaunas lidmašīnas, kas norāda uz aviokompānijas straujo attīstību.
7. Visām trim aviokompānijām ir pieejama tiešsaistes aviobiļešu pasūtīšana, apmaksa, reģistrācija un papildus pakalpojumu pasūtīšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register