Nobeigums un secinājumi
Abas pētīšanas metodes ir noderīgas Attirance jauna produkta vai pakalpojuma ieviešanā vai jau esošās produkcijas uzlabošanā.
Pirmā izvēlētā metode ir prāta vētra. Prāta vētras galvenā ideja ir ideju ģenerēšanas metode. Tās mērķis ir ģenerēt pēc iespējas vairāk jaunu ideju, stimulējot radošo domāšanu. Izmantojot prāta vētru, ir ļoti liela iespēja ka tā būs neveiksmīga, tāpēc var būt vajadzīgas vairākas prāta vētras, lai iegūtu īsto ideju.
Otra izvēlētā metode ir anketēšana. Tā ir domāta, lai iegūtu sabiedrības viedokli kopumā. Anketēšana tiek izmantota, jo tas ir viegls un lēts pētījuma veids. Šīs metodes datus ir viegli apstrādāt. Anketā būtu jautāts viedoklis par prāta vētrā ģenerētajām idejām. Tas būtu veids, kā pārliecināties, ka radītās idejas ir veiksmīgi īstenojamas un ka tas tiešām palielinās pārdošanas apjomus.
Secinājumi:
1. Attirance ir eko kosmētikas ražotājs Latvijā, kas patreiz vēl nav ieguvis lielu popularitāti vietējā tirgū.
2. Prāta vētra ir laba jaunu ideju ģenerēšanas metode. To var izmantot uzņēmumi, lai iegūtu unikālas idejas, kā padarīt tos atpazīstamākus.
3. Anketēšana ir visbiežāk izmantojamā metode, kas ir arī samērā lēta. Tā noder vispārēja sabiedrības viedokļa iegūšanai.
4. Abas metodes kopā var labi izmantot iegūstot iedejas jaunu produktu, pakalpojumu vai mainīt esošo produkciju, un pārbaudīt vai šīs idejas būs veiksmīgas realitātē.
…