Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Mārketinga pētījumos izmantojamo datorprogrammu pakešu ra...-
Mārketinga pētījumos izmantojamo datorprogrammu pakešu raksturojums
Research Papers23 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Datu apstrāde | 4 |
2. | Elektroniskās tabulas | 4 |
3. | Darba burtnīca un darba lapa | 5 |
4. | Rindu un kolonnu slēpšana un atklāšana | 5 |
4.1. | Rindu (kolonnu) slēpšana (Hide) | 5 |
4.2. | Atklāšana (Unhide) | 6 |
5. | Elementārie aprēķini | 7 |
5.1. | Formulas ievadīšana | 7 |
6. | Funkcijas | 10 |
6.1. | Funkcijas ievadīšana, izmantojot dialoga logu Paste Function | 11 |
6.2. | Funkcijas ievadīšana, izmantojot formulu rindu | 12 |
6.3. | Funkcijas ievadīšana, izmantojot tastatūru | 13 |
6.4. | Funkcijas argumentu izvēle ar peli | 13 |
6.5. | Funkcija IF | 15 |
6.6. | Šūnu skaita noteikšanas funkcijas | 16 |
7. | Grafiku veidošana | 17 |
7.1. | Grafiku kategorijas | 17 |
8. | Saraksti | 19 |
8.1. | Sarakstu veidošana | 19 |
8.1.2. | Saraksta kārtošana alfabētiskā secībā, izmantojot komandas | 19 |
9. | Filtru izmantošana | 21 |
9.1. | AutoFilter izmantošana | 21 |
9.2. | Saraksta tukšu/aizpildītu lauku meklēšana | 22 |
10. | Meklēšana un aizvietošana | 22 |
10.1. | Komandas Find izmantošana | 22 |
11. | SPSS raksturojums | 25 |
12. | Eviews raksturojums | 26 |
Secinājumi | 28 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 29 |
Secinājumi
Darbā netika apskatītas visas MS Excel piedāvātās iespējas un nozīme datu apstrādē, galvenie secinājumi ir sekojoši:
MS Excel izmanto lielu tabulu noformēšanai, dažādu aprēķinu veikšanai. Tā kā MS Excel visi dati tiek attēloti tabulās, tad šī programma ir īpaši izdevīga dažādu diagrammu veidošanai.
Programma Excel - Firmas Microsoft izveidota plaša izklājlapu apstrādes programma, kas lietojama firmas IBM un firmas Apple datoriem. Tā var apvienot vairākas izklājlapas.
MS Excel darba vide ir ļoti ērta.
MS Excel piedāvā plašu darbību spektru un variantus kā atvieglot darbu, strādājot ar plašiem datu sarakstiem. Tātad tiek piedāvāta iespēja kvalitatīvi apstrādāt iegūtos datus pētījuma rezultātā.
SPSS datorprogrammas pazīmes ir moduļi statistiskai datu analīzie.
SPSS var radīt ātru lēmumu pieņemšanas informāciju, izmantojot statistiku un efektīvi prezentēt rezultātus ar augstas kvalitātes tabulāru un grafisku produktu.
SPSS izmanto datu bāžu analīzē, tirgus un pārskatu pētījumos, kā arī citos pētījumos, un tā ir viena no labākajām programmām biznesa un pētījuma problēmu risināšanai.
Eviews ir datorprogrammu pakete novērtēšanai un imitācijai ekonometriskiem modeļiem.
Ar Eviews nav nepieciešams pašam personīgi iesaistīties prognožu veidošanā. Jākoncentrējas uz prognozes problēmu pēc būtības. Ar vienkāršu vienādojumu palīdzību jāizvēlas nepieciešamā informācija un Eviews aprēķinās statistisko vai dinamisko prognozi.
…
- Globālā mārketinga pārvaldība
-
Mārketinga pētījumos izmantojamo datorprogrammu pakešu raksturojums
Research Papers23 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
- Negodīgās konkurences tiesiskie aspekti kontekstā ar mārketinga stratēģiju
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Negodīgās konkurences tiesiskie aspekti kontekstā ar mārketinga stratēģiju
Research Papers for university8
-
Globālā mārketinga pārvaldība
Research Papers for university5
-
Mārketinga izmaksu plānošana un kontrole
Research Papers for university7
-
Pētnieciskais darbs mārketingā
Research Papers for university27
-
Mārketinga process pakalpojumu uzņēmumā - viesnīcā "Laine"
Research Papers for university24