Savā mārketinga pētījumā es nolēmu pētīt A/S Aldaris ražotā produkta - Alus - popularitāti attiecībā pret citiem konkurējošiem produktiem, kuros veikalos tas visbiežāk tiek pirkts, kāds ir šī produkta cenas slieksnis, kad pieprasījums pēc tā krasi samazināsies, cik daudz ir lojālo pircēju, cik daudz ir nepastāvīgo pircēju, kādas jaunas šī produkta šķirnes cilvēki vēlas redzēt. Lai rastu atbildes uz šiem jautājumiem, izmantoju tādu mārketinga pētījuma veidu kā aptauja - konkrētāk - izplatīju ar elektroniskā pasta starpniecību aptaujas anketu pēc iespējas dažādāku vecuma grupu un dzimumu cilvēkiem. Pēc aizpildīto anketu saņemšanas es rezultātus apkopoju un attēloju grafikos, kā rezultātā spēju izdarīt secinājumus par iepriekšminētajiem problēmjautājumiem un izstrādāt priekšlikumus un ieteikumus pārdošanas rezultātu uzlabošanai.
PĒTĪJUMA APRAKSTS
Kā pētījuma metodi savā patstāvīgajā darbā lietoju aptauju. Aptauja atrodas starp novērošanu un eksperimentu. Tā ir ērta aprakstošu pētījumu veikšanai. Aptaujas tiek veiktas, lai iegūtu informāciju. Mērķis ir noskaidrot, kam cilvēki dod priekšroku, viņu apmierinātības pakāpi utt. …