Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:644904
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Mārketinga pasākuma plānošana   
1.1.  Pasākuma plānošanas saturs, būtība   
1.2.  Ražotās produkcijas raksturojums   
1.3.  Cenas noteikšana   
1.4.  Uzņēmuma atrašanās vieta   
1.5.  Konkurences būtība   
1.6.  Preces virzīšanas pasākumi   
2.  A/S BALVU MAIZNIEKS vispārējs raksturojums   
3.  Mārketinga pasākumu plānošana A/S BALVU MAIZNIEKS   
3.1.  Ražotās produkcijas raksturojums   
3.2.  Cenu noteikšana A/S BALVU MAIZNIEKS   
3.3.  Atrašanās vietas raksturojums un produktu sadale   
3.4.  A/S BALVU MAIZNIEKA konkurenti   
3.5.  A/S BALVU MAIZNIEKS virzīšanas pasākumi   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Mūsdienās uzņēmumi strādā asas konkurences apstākļos, pastāvīgi mainīgā ekonomiskā vidē, un ja tiem nav precīza mārketinga plāna, tad izdzīvot nav viegli, bieži vien pat neiespējami. Mārketinga plāns palīdz ne tikai atsegt tās iespējas, kas uzņēmumam ļauj uzvarēt sāncensībā, bet arī sekmē uzņēmuma veiksmīgāku adaptāciju tirgū un pārliecinātību par sevi . Mārketinga plāns parāda uzņēmuma nākotnes attīstību un demonstrē pasākumus ar kuriem tiek iegūta klientūra un nodrošināta nepieciešamā peļņa. Mārketinga plāns parāda un paskaidro, kur uzņēmums patlaban atrodas un kādā virzienā vēlās iet, kāpēc izvēlētais attīstības virziens ir pareizs un kādā ceļā tiks sasniegtie mērķi.
Studiju darbā mērķis ir ražošanas uzņēmumā par pamatu izmantojot A/S BALVU MAIZNIEKS mārketinga pasākumu plānošana teorētiskā un praktiskā izpēte.
Studiju darba uzdevumi:
veikt mārketinga pasākumu plānošanu teorētisku analīzi.
veikt A/S BALVU MAIZNIEKS mārketinga pasākumu plānošanas izpēti.
sniegt A/S BALVU MAIZNIEKS vēsturisko un ekonomisko raksturojumu.
rast ieteikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai un uzlabot mārketinga pasākumus.
Studiju darbā metodes: ekonomiskā, statistiskā analīze.
Studiju darba raksturojums: darbam gan teorētiskais raksturojums izmantojot mācību literatūras analīze, gan praktiskais raksturojums izmantojot uzņēmuma nepublicēti materiāli par periodu 2003-2004.
1.1. Pasākuma plānošanas saturs, būtība
Uzņēmuma darbības plānošana ir viena no brīvā tirgus sistēmas sastāvdaļām. Savstarpējā saistība ar tādām ekonomikas zinātnēm kā, piemēram, mārketings, vadīšana un organizācija, lauj uzņēmuma darbības plānošanai atrast atbildes uz galvenajiem tirgus ekonomikas jautājumiem:
1.Kāda produkcija, preces vai pakalpojumi uzņēmumam ir jāražo?
2.Kāds ir produkcijas vai preču ražošanas izdevīgais apjoms un kādi ekonomiskie resursi ir nepieciešami tā nodrošināšanai?
3.Kā šo produkciju vai preces ražot, kādu tehnoloģiju izmantot, kā organizēt ražošanu?
4.Kā patērēs ražoto produkciju un par kādām cenām to varēs pārdot?
5.Kā uzņēmums ir spējīgs pielāgoties tirgus prasībām un adaptēties tirgus prasību izmaiņām?[5;151]
Iepriekš minētie galvenie tirgus ekonomikas jautājumi liecina, ka uzņēmuma darbības plānošanas galvenais objekts ir savstarpēji saistīta plāna ekonomisko rādītāju sistēma, kas raksturo visu ražošanas procesu, preču un resursu sadali un patēriņu. Uzņēmuma vadība un speciālisti pastāvīgi plāno savu ražošanas un saimniecisko darbību, nosaka ražošanas paplašināšanas un uzņēmuma attīstības perspektīvas.[4;16]
Plānošana sevī ietver analīzi, prognozēšanu un mērķu noteikšanu, kā arī regulēšanu. Ja lēmumus pieņem bez to sistemātiskas sagatavošanas, tad šādos gadījumos runā par tā saucamajiem intuitīvajām jeb improvizētajiem lēmumiem. Parasti šādus lēmumus pieņem, esot laika trūkumā, tieši pirms to īstenošanas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register