Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:134207
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Mārketinga plānošana ir process, kurā tiek izstrādāta un oficiāli formulēta uzņēmuma plānotā konkurences stratēģija. Tās uzdevums ir nodrošināt to, ka visam uzņēmumam ir kopīgs stratēģiskais darbības virziens. Mārketinga plānošana ir sarežģītāka pieeja plānošanai nekā budžeta veidošana vai rezultātu prognozēšana, tādēļ to nedrīkst sajaukt ar šīm darbībām. Mārketinga plānošanas rezultātā tiek noteikts, cik daudz un kam ilgstošā laika periodā tiks pārdots, tādā veidā nodrošinot iespēju realizēt ieņēmumu budžetu un īstenot prognozes par iespējām. Būtībā mārketinga plānošana ir uzņēmuma vadības process, kura rezultāts ir mārketinga plāns. Plānošana tiek veikta loģiskā secībā: vispirms izvirzīti mārketinga mērķi un pēc tam tiek sadalīti plāni to sasniegšanai. Formāli šis process ir strukturēts veids kā
Noteikt uzņēmuma iespēju diapazonu;
Formulēt iespējas rakstiskā veidā;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register