Darba tēma – A/s „Hansabanka” Zelta kredītkarte – izvēlēta, jo uzņēmums ir viens no veiksmīgākajiem Latvijā banku sektorā, un neatņemama veiksmes pamata sastāvdaļa ir pārdomāta mārketinga plānošana, bet Zelta kredītkarte ir jauns bankas pakalpojums, kas sasniedzis augšanas dzīves cikla sākuma stadiju un tam nepieciešams arvien palielināt pārdošanas apjomu, kas ir par pamatu izaicinājumam radīt mārketinga plānu, kas būtu efektīvs tā palielināšanai.
Darba mērķis ir izveidot mārketinga plānu A/s “Hansabanka” Zelta kredītkartei.
Veicamie uzdevumi mērķa sasniegšanai ir iepazīties ar kompāniju, tās darbības rezultātiem un tirgus attīstības tendencēm; iepazīties ar produktu, noteikt tā raksturlielumus, patērētāja labumus, dzīves cikla stadiju, noteikt mirkovides un makrovides ietekmējošos faktorus no produkta pozīcijas, veikt uzņēmuma un produkta SWOT analīzi, noteikt misiju un mērķus plāna periodam, veikt tirgus segmentāciju un segmentu vērtēšanu, noteikt diferenciācijas līmeni un pozīciju tirgū; veikt konkurentu analīzi un izveidot mārketinga programmu, tās resursu un laika plānojumu.…