Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222828
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  A/s “Hansabanka” apraksts    3
2.  Zelta kredītkartes raksturojums    5
3.  Mikrovides faktori no produkta pozīcijas    8
4.  Makrovides faktori no produkta pozīcijas    11
5.  SWOT analīze    13
5.1.  Stiprās un vājās puses    13
5.2.  Iespējas un draudi    16
6.  Misija un mērķi    19
7.  Segmentēšana    21
8.  Diferencēšana un pozicionēšana    25
9.  Konkurentu analīze    29
9.1.  Zelta kredītkartes konkurētspējas analīze    33
9.2.  Aizvietotāji    37
10.  Mārketinga programma    38
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    42
Extract

Darba tēma – A/s „Hansabanka” Zelta kredītkarte – izvēlēta, jo uzņēmums ir viens no veiksmīgākajiem Latvijā banku sektorā, un neatņemama veiksmes pamata sastāvdaļa ir pārdomāta mārketinga plānošana, bet Zelta kredītkarte ir jauns bankas pakalpojums, kas sasniedzis augšanas dzīves cikla sākuma stadiju un tam nepieciešams arvien palielināt pārdošanas apjomu, kas ir par pamatu izaicinājumam radīt mārketinga plānu, kas būtu efektīvs tā palielināšanai.
Darba mērķis ir izveidot mārketinga plānu A/s “Hansabanka” Zelta kredītkartei.
Veicamie uzdevumi mērķa sasniegšanai ir iepazīties ar kompāniju, tās darbības rezultātiem un tirgus attīstības tendencēm; iepazīties ar produktu, noteikt tā raksturlielumus, patērētāja labumus, dzīves cikla stadiju, noteikt mirkovides un makrovides ietekmējošos faktorus no produkta pozīcijas, veikt uzņēmuma un produkta SWOT analīzi, noteikt misiju un mērķus plāna periodam, veikt tirgus segmentāciju un segmentu vērtēšanu, noteikt diferenciācijas līmeni un pozīciju tirgū; veikt konkurentu analīzi un izveidot mārketinga programmu, tās resursu un laika plānojumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register