Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū-
Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmums un preces īss raksturojums | 4 |
1.1. | Par uzņēmumu | 4 |
1.2. | Par produktu | 5 |
2. | Mārketinga vides analīze | 6 |
2.1. | Makrovides analīze | 6 |
2.2. | Mikrovides analīze | 13 |
2.3. | SWOT (SVID) analīze | 18 |
3. | Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana | 22 |
3.1. | Uzņēmuma mērķi un stratēģija | 22 |
3.2. | Segmentēšana un pozicionēšana | 22 |
3.3. | Pārdošanas prognozes | 23 |
3.4. | Darbības plānošana | 23 |
3.4.1. | Produkts | 23 |
3.4.2. | Cenu veidošana | 26 |
3.4.3. | Sadale | 27 |
3.4.4. | Komunikācija ar patērētājiem | 28 |
3.4.5. | Mārketinga aktivitāšu kalendārais plāns | 28 |
Secinājumi | 29 | |
Priekšlikumi | 29 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 30 |
Jēdziens “mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda “tirgus”, ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudas maiņu. [Dž. Blaits, “Mārketings” , Zvaigzne ABC, 2004.]
Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus.[Amerikas Mārketinga asociācija]
Mārketings ir visas darbības, kas efektīvi veicina pārdošanu.
Mārketinga pamatā ir pircēju (klientu) vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem.
Mārketings aptver visas tās aktivitātes, kuras lieto, lai optimāli pārdotu savu preci.
Mārketings attiecas ne tikai uz tirgotāju, bet arī uz ražotāju. Ražošanā mārketings ir virzīts uz to, lai nevis pārdotu preci, ko saražo, bet gan uz to, lai ražotu preci, kuru var pārdot.…
Jēdziens “mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Šis termins cēlies no vārda “tirgus”, ar to saprotot vietu, kur satiekas pircēji un pārdevēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtotu darījumus vai preču un naudas maiņu. [Dž. Blaits, “Mārketings” , Zvaigzne ABC, 2004.] Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus.[Amerikas Mārketinga asociācija] Mārketings ir visas darbības, kas efektīvi veicina pārdošanu. Mārketinga pamatā ir pircēju (klientu) vēlmju apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto produktu par īsto cenu, pārdodot to īstajā vietā, nodrošinot ar īsto informāciju un darot to labāk par konkurentiem. Mārketings aptver visas tās aktivitātes, kuras lieto, lai optimāli pārdotu savu preci. Mārketings attiecas ne tikai uz tirgotāju, bet arī uz ražotāju. Ražošanā mārketings ir virzīts uz to, lai nevis pārdotu preci, ko saražo, bet gan uz to, lai ražotu preci, kuru var pārdot. Mārketinga būtība ir tāda, ka izšķirošo lēmumu pieņemšanas pamatā jābūt nevis ražošanas iespējām, bet tirgus prasībām, pircēja vajadzībām. Mārketings, no vienas puses, ir rūpīga un vispusīga tirgus izpēte, no otras puses, — tā ir aktīva iedarbošanās uz pircēju, viņa vajadzību veidošana. [V.Abizāre, “Uzņēmējdarbības pamati”, Jēkabpils agrobiznesa koledža, Ozolnieki 2003] Studiju darba mērķis: 1. analizēt uzņēmuma mārketinga vidi, nosakot tā stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus; 2. analizēt pētījumu rezultātus, sniegt secinājumu un priekšlikumus; Darba uzdevumi: 1. izvēlēties jaunu preci vai pakalpojumu, kam izstrādāt mārketinga plānu, jaunas preces ieviešanai tirgū; 2. izmantot visa veidu informāciju par tirgu, kurā tiks prece vai pakalpojums ieviests; 3. izvērtēt iespējamo risku, jaunā produkta ieviešanā; 4. iegūto informāciju izvērtēt un izveidot no tās SVID tabulu; 5. izstrādāt mārketinga plānu produkta ieviešanai tirgū, kā to visefektīvāk izdarīt.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū
- Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Produkta virzīšana tirgū
Research Papers for university20
-
Jauna produkta ieviešana
Research Papers for university56
-
Mārketinga plāns SIA "BT1" izstādei "Māja I 2006"
Research Papers for university52
Evaluated! -
Jaunā produkta virzība tirgū
Research Papers for university33
-
Uzņēmuma "Aldaris" mārketinga plāns
Research Papers for university29
Evaluated!