Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:880195
 
Evaluation:
Published: 06.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Metožu produkta virzīšanai tirgū analīze un izvēle.    4
1.1.  Krītpapīra „Neo Art” raksturojums.    17
1.2.  Jaunā produkta- krītpapīra „Neo Art ” virzības plānošana.    18
2.  Uzņēmuma darbības un produktu raksturojums.    21
3.  Izmaksu plānošana jaunā produkta virzīšanai tirgū.    28
4.  Efektivitātes novērtējums.    31
  Secinājumi un priekšlikumi.    34
  Izmantotās literatūras saraksts.    35
Extract

Attīstoties mūsu valsts ekonomikai un saimnieciskajai darbībai, veidojoties arvien jauniem un perspektīviem uzņēmumiem, tomēr vērojams, ka ne visu uzņēmumu attīstība, sasniegumi un tālākā virzība ir līdzīga.
Rodas daudz jautājumu, par to, kas tad ir viena vai otra uzņēmuma panākumu pamatā, kādas ir svarīgākās nepieciešamās iezīmes uzņēmuma plānos, vadībā, stratēģijā, kas ļauj sasniegt teicamus vai labus rezultātus.
Šī kursadarba mērķis ir izpētīt, cik efektīva ir jaunā produkta virzība firmā
”Ceļavējš”’, kādi ir kopējie jaunā produkta virzības un noieta veicināšanas pasākumi un to efektivitāte. Lai sasniegtu augstākminēto mērķi, darbā tiek risināti būtiski uzdevumi raksturojot virzības mērķus, konkrēti plānojot virzības programmu tieši jaunajam produktam- krītpapīram” Neo Art”,ievērojot konkrētās kompānijas īpatnības un aprēķināt izmaksas reklāmas labākai efektivitātei, kā arī izvēloties primārās virzīšanas metodes.Kursadarbā iekļāvu mārketinga darbinieku izstrādāto projektu par jaunā krītpapīra iepazīstināšanu ar potenciālajiem pircējiem. Kursadarbā ir apkopota un skaidrota jaunā produkta virzība viena gada laikā, kā arī iegūtā pieredz un situācijas apskats vienā no lielākajām papīra vairumtirdzniecības firmām. Situācijas analīze un dati ir reāli iegūti (iespējas robežās) un pēc tam sistematizēta informācija. Līdz šim nopietni projekti, klientu aptaujas, tirgus pētīšana kopumā netika veikta. Tātad, šim konkrētajam uzņēmumam un tā attīstībai ir sava, īpaša specifika un tādai būtu jābūt arī tā produktu virzības stratēģijai, mārketinga un pārdošanas, loģistikas darbinieku rīcībai un motivācijai produktu virzības jomā.
Atzīstot, ka viss iesāktai jaunajā darba vietā ir pats sākums, tomēr jau izveidota spējīga darbinieku komanda, izstrādāta konkrēta darba stratēģija un plāni tuvākajam un tālākajam laikam. Rezultāti ir jūtami un labi, kā pierādijums tam, ka darbība notiek pareizajā virzienā. Par mārketinga darba metodēm, situācijas analīzi, būtiskāko produkta virzīšanas metožu meklēšanu rezūltātu un efektivitātes novērtēšanu tad aeī būs aprakstīts šajā kursadarbā.
Ņemot vērā pētījumu aktualitāti un nepieciešamību, darbs turpinās katru dienu, arvien atklājot jaunas tēmas pētijumiem un analīzei, apstiprinot vai noliedzot izvirzītos jautājumus un to nepieciešamību risinājumam.
Kursadarbs uzrakstīts, pamatojoties uz publikācijām, periodiku, speciālo periodiku, mācību literatūru. Svarīgākā izmantotā literatūra kursadarbā ir V. Praudes un J. Beļčikova „Mārketings”, H.Dideriha „Uzņēmuma ekonomika” un J.Ē.Niedrīša otrais papildinātais izdevums „Mārketings”. Šajos izdevumos iegūtā informācija bijapamats un teorija, uz kuru arī tika balstīti pasākumi darbā un kura tiks izmantota arī kursadarba izstrādē.
Daudz tika izmantotas preses publikācijas, dažādi pārskati un analizēta citu produktu virzība, kā arī informācija no konkrētā uzņēmumai ekšējiem darbības pārskatiem, galvenokārt, par pēdējiem diviem gadiem.
Šoreiz darbā lielākā uzmanība būs pievērsta tieši mārketinga virzības jaunā produkta kompleksam, atsevišķu metožu jaunā produkta virzīšanai tirgū analīzei un efektivitātes noteikšanai, kā arī mārketinga pasākumu izstrādei.
Kursadarbā mēģināts parādīt pareizi izstrādātu metožu produkta virzīšanai tirgū nozīmi, to iedzīvināšanu konkrētos pasākumos un situācijās. Ļoti svarīga ir efektivitātes novērtēšana, ņemot vērā visus iepriekš minētos faktorus. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register