Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:656479
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Uzņēmuma un preces īss apraksts   
2.  Mārketinga vides analīze   
2.1.  Mikrovides analīze   
2.1.1.  Uzņēmums, tā struktūra   
2.1.2.  Konkurenti   
2.2.  Makrovides analīze   
2.2.1.  Sociāli-ekonomiskais faktors   
2.2.2.  Nozares analīze   
2.2.3.  Kultūras un izglītības faktors   
2.2.4.  Politiski tiesiskais faktors   
2.3.  SVID analīze   
3.  Mārketinga mērķu noteikšana, stratēģijas un darbības plānošana   
3.1.  Mērķi un stratēģija   
3.2.  Mērķa tirgus/segmenti un pozicionēšana katrā no tiem   
3.3.  Pārdošanas prognozes   
3.5.  Darbības plānošana   
3.5.1.  Produkts   
3.5.2.  Cenu veidošana   
3.5.3.  Sadale   
3.5.4.  Komunikācija ar patērētājiem   
Extract

Ikvienam uzņēmumam, kas vēlas veiksmīgi ieviest tirgū kādu jaunu produktu vai personu grupai, kura gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, pirms ieguldīt naudu un uzsākt biznesu, ir nepieciešams veikt izpēti, lai izvairītos no iespējamas neveiksmes. Ir nepieciešams uzzināt – kādi ir pircēji, konkurenti, kāda ir valsts attieksme. Attiecīgi jāveido stratēģija – kā uzņēmums grasās iekarot pircēju uzticību, kā pārvarēt konkurentu vai valsts radītās barjeras (ja tādas ir), cik daudz produkcijas tiks pārdots un vai tas ir izdevīgi.
Mūsdienu Latvijas sabiedrība dzīvo laikā, kad vērojama strauja ekonomikas attīstība, valda tieksme sasniegt turīgāko Eiropas Savienības valstu dzīves līmeni, to cilvēku dzīves veidu. Arī Latvieši ap sevi vēlas sakoptu un skaistu vidi – gan svētkos, gan ikdienā. Kvalitatīvi, no dabīgiem materiāliem un ar īpašu izdomu veidoti ziedi, kas aizstātu svaigi grieztos un ātri vīstošos dabīgos ziedus, ir lielisks līdzeklis, lai pilnveidotu un uzpostu sevi, savu māju vai ietērptu kādu pasākumu brīnišķīgā svētku rotā. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1172337
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register