-
Mārketinga plāns SIA "BT1" izstādei "Māja I 2006"
Evaluated!Research Papers52 Business, Marketing, Advertising, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
ievads | 7 | |
1. | uzņēmuma "bt 1" mārketinga vides analīze | 9 |
1.1. | Izstādes „Māja I 2006” iekšējās vides raksturojums | 11 |
1.2. | Izstādes „Māja I 2006” ārējās vides analīze | 14 |
1.2.1. | Makrovides faktoru analīze | 14 |
1.2.2. | Nozares un konkurentu analīze | 18 |
1.2.3. | Patērētāji un tirgus segmentācija | 21 |
1.2.4. | Piegādātāji un starpnieki | 22 |
1.2.5. | Kontaktauditorijas raksturojums | 22 |
1.3. | SVID analīze | 23 |
2. | izstādes „māja i 2006” mārketinga mērķi | 26 |
3. | mārketinga stratēģija | 28 |
3.1. | Primārās mārketinga stratēģijas | 28 |
3.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 31 |
4. | izstādes „māja i 2006” mārketinga programma | 35 |
4.1. | Produkts – izstāde “Māja I 2006” | 35 |
4.2. | Preces cena | 35 |
4.3. | Sadales kanāli | 38 |
4.4. | Preces virzīšana tirgū | 38 |
4.5. | Cilvēki un procesi | 40 |
5. | Virzības tirgū mārketinga plāns | 42 |
5.1. | Tiešās pārdošanas plāns izmantotājtirgū | 42 |
5.1.1. | Klientu sadalīšana grupās | 42 |
5.1.2. | Pārdošanas pasākumu plāna izstrāde katrai grupai | 43 |
5.1.3. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu mērķu noteikšana | 44 |
5.1.4. | Patērētāju veicināšanas pasākumu izvēle | 44 |
5.1.5. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu izplatīšanas līdzekļu izvēle | 45 |
5.1.6. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu budžeta izstrādāšana | 45 |
5.2. | Pārdošanas veicināšanas plāns lietotājtirgum | 46 |
5.2.1. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu mērķu noteikšana | 46 |
5.2.2. | Patērētāju veicināšanas pasākumu izvēle | 49 |
5.2.3. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu izplatīšanas līdzekļu izvēle | 49 |
5.2.4. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu budžeta izstrādāšana | 51 |
5.2.5. | Pārdošanas veicināšanas pasākumu novērtēšana | 54 |
secinājumi un priekšlikumi | 56 | |
izmantotās literatūras un avotu saraksts | 59 | |
pielikumi | 60 |
Uzņēmuma vēsture tiek apskatīta kopš tā dibināšanas. Izstādes „Māja I” organizēšana tiek apskatīta kopš 2004. gada. Mārketinga plāns sastādīts izstādei „Māja I 2006”. Izstāžu biznesa nozarē šobrīd darbojas tikai divi uzņēmumi: SIA „BT 1” un konkurents SIA „Prima Skonto”. Izstādes „Māja I 2006” organizētājs SIA „BT 1” ir tirgus līderis starptautisko, reģionālo un nacionālo izstāžu rīkošanā.
Kvalifikācijas darbs ir par SIA „BT 1” izstādi „Māja I 2006”, kuras tālākai sekmīgai organizēšanai tika izstrādāts mārketinga plāns. Izstrādājot šo darbu, tika veikta produkta iekšējās un ārējās vides analīze, kuras rezultātā tika noteiktas produkta stiprās un vājās puses, kā arī tik izpētīti ārējās vides draudi un iespējas. Tāpat tika noteikti mārketinga mērķi, kuri galvenokārt tika tendēti uz tirgus daļas paplašināšanu un peļņas palielināšanu. Izvirzīto mērķu sasniegšanai darbā tika izstrādātas atbilstošas mārketinga stratēģijas, mārketinga programma, kā arī virzīšanas un veicināšanas aktivitāšu plāni. Darba beigās ir iztirzāti autora izvirzīti priekšlikumi un novērtējumi par uzņēmējdarbību kopumā.
Darba saturs tika veidots balstoties uz mācību procesā, prakses laikā, no darba reklāmas aģentūrā gūtajām zināšanām, kā arī apstrādājot informāciju no tādiem literatūras avotiem kā uzņēmuma nepublicētie materiāli, preses izdevumi, statistikas datu apkopojumi, interneta resursi, speciālā un mācību literatūra.
Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība “BT 1” jau desmit gadus organizē augsta līmeņa starptautiskās, nacionālās un reģionālās izstādes. “BT 1” pieredze un profesionalitāte ir priekšnosacījums līderpozīcijām Latvijas izstāžu biznesā.
2005. gada izstāžu plānā ir ap 30 projektiem, kas aptver visplašāko tautsaimniecībai nozīmīgāko nozaru spektru, kā arī virkni izklaides un dzīvesveida pasākumu. Vairākas izstādes ir līderes Baltijas valstīs. BT 1 stratēģiskais mērķis ir tuvākajā nākotnē nozīmīgu daļu no projektiem izveidot par dominējošajiem Baltijas valstu telpā.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt detalizētu mārketinga plānu SIA “BT 1” organizētajai izstādei “Māja I 2006”, lai izvērtētu tirgus iespējas un plānotu nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgākai izstādes turpmākai organizēšanai.
Darba mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1.Apkopot informāciju par uzņēmumu kopumā, tā darbību un vēsturi, lai gūtu vispārēju priekšstatu par uzņēmumu, kā arī gūt nelielu ieskatu izstādes “Māja I” organizēšanas vēsturē un tās attīstības posmos;
2.Izpētīt uzņēmuma organizatorisko struktūru, lai noskaidrotu vai esošā darba dalīšanas un darba organizēšanas shēma ir efektīva;
3.Izanalizēt izstādes “Māja I 2006” iekšējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu produkta stiprās un vājās puses;
4.Izanalizēt izstādes “Māja I 2006” ārējo vidi un to ietekmējošos faktorus, lai noteiktu potenciālās iespējas un iespējamos draudus, kā arī pozīcijas tirgū salīdzinot ar konkurentiem;
5.Izvirzīt mārketinga mērķus izstādei “Māja I 2006”, lai varētu izvēlēties optimālākās stratēģijas mērķu īstenošanai, kā arī sastādīt mērķu hierarhiju;
6.Noteikt mārketinga stratēģijas, lai noteiktu un izveidotu efektīvākus mārketinga darbības pasākumus mērķu īstenošanai;
7.Sastādīt mārketinga programmu, lai optimizētu uzņēmuma stratēģijas;
8.Sastādīt virzīšanas aktivitāšu plānu, lai spētu noteikt, kādas aktivitātes un pasākumus ir paredzēts virzīt noteiktā laika periodā un cik liels reklāmas budžets ir paredzēts to realizēšanai;
9.Izteikt secinājumus un priekšlikumu, lai veicinātu izstādes “Māja I 2006” turpmāko darbību.
Kvalifikācijas darba izstrādes laikā, izmantoju dažādas pētījuma metodes: praktiskās analīzes (Bostonas matrica, Portera piecu spēku modelis, dzīves cikla modelis, konkurences daudzstūris), statistikas analīzes metodes, analītiskās mārketinga metodes, grupēšanas, salīdzināšanas, tabulas un grafiskās metodes.
SIA “BT 1” vēsture tiek apskatīta kopš uzņēmuma dibināšanas. Izstādes „Māja I” organizēšana tiek apskatīta kopš 2004. gada.
Tēma ir ierobežota, jo kvalifikācijas darbā tiek analizēta tikai viena SIA “BT 1” izstāde un ir ieteiktas mārketinga aktivitātes tikai vienam gadam, t.i., no 2005. gada aprīļa, līdz 2006. gada aprīlim. Ierobežojums skar arī peļņu palielinošas, veicināšanas, diskriminējošas cenas noteikšanu, jo ir ierobežota pieeja informācijai par uzņēmuma finansu datiem.
Kvalifikācijas darbs ietver ievadu, saturu, secinājumus un priekšlikumus, izmantotās literatūras sarakstu, pielikumus, kā arī prakses laikā veikto darbu sarakstu.
Kā kvalifikācijas darba informācijas avoti tika izmantoti uzņēmuma nepublicētie materiāli, mācību literatūra, internets, lekciju konspekti, speciālā literatūra, neoficiālie informācijas avoti, statistikas dati.…
Kvalifikācijas darbs ir par SIA „BT 1” izstādi „Māja I 2006”, kuras tālākai sekmīgai organizēšanai tika izstrādāts mārketinga plāns. Izstrādājot šo darbu, tika veikta produkta iekšējās un ārējās vides analīze, kuras rezultātā tika noteiktas produkta stiprās un vājās puses, kā arī tik izpētīti ārējās vides draudi un iespējas.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns
-
Mārketinga plāns SIA "BT1" izstādei "Māja I 2006"
Research Papers52 Business, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Research Papers for university12
-
Mārketinga plāns
Research Papers for university9
-
Mārketinga plāns
Research Papers for university11
-
Mārketinga plāns
Research Papers for university25
Evaluated! -
Mārketinga plāns uzņēmumam "Rīgas Montāžnieks”
Research Papers for university9