Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:539280
 
Evaluation:
Published: 10.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tirgus analīze    3
1.1.1.  Īss uzņēmuma apraksts    3
1.1.2.  Produkta konkurējošās priekšrocības    3
1.2.  Makrovides analīze    5
1.2.1.  Demogrāfiskais faktors    5
1.2.2.  Ģeogrāfiskais faktors    6
1.2.3.  Sociālekonomiskais faktors    6
1.2.4.  Zinātniski tehniskais faktors    6
1.2.5.  Politiski tiesiskais faktors    7
1.2.6.  Kultūras faktors    8
1.3.1.  Tirgus raksturojums    8
1.3.2.  Tirgus ietilpība    9
1.3.3.  Tirgus attīstība    10
1.4.  SVID analīze    10
2.  Konkurences un konkurentu analīze    12
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    14
3.1.  Segmentēšana    14
3.2.  Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes    15
3.3.  Produkts    16
3.4.  Cena    17
3.5.  Sadale    18
3.6.  Virzīšana    18
4.  Misija, vīzija, mērķi un stratēģijas    20
5.  Plāns stratēģijas realizēšanai    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

Dzīve 21. gadsimtā bez jaunāko tehnoloģiju klātbūtnes nav iespējama. Sevišķi izteikti tas jūtams uzņēmumu lietvedības nodaļās. Ikvienam attīstīties gribošam biznesmenim šodien ir nozīmīgi papildināt savu biroju ar jaunām, ekonomiskām un resursus taupošām ierīcēm. Tieši šī iemesla dēļ savā darbā esam nolēmuši pētīt firmas „Unibind Manufacturing Ltd” preces „UniSteelCover dokumentu iesiešanas sistēma” pozīcijas un izaugsmes iespējas pašreizējā tirgū.

Galvenais šī kursa darba mērķis ir nepieciešamo mārketinga darbību analīze un izvēle precei „UniSteelCover dokumentu iesiešanas sistēma” laika posmā no 2007. gada janvāra līdz 2007. gada decembrim.

Esam izvirzījuši arī sekojošus uzdevumus:
salīdzināt UniSteelCover iesiešanas sistēmu ar konkurentu piedāvātajiem līdzīgajiem produktiem;
atrast preces priekšrocības un vājības dokumentu iesiešans tirgū;
izpētīt produkta vērtību;
noteikt potenciālo tirgu un klientus;
izstrādāt konkrētas stratēģijas un metodes preces virzīšani tirgū.

Savā darbā esam izmatojuši vairākas metodes - gan ekonimisko un statistisko analīzi, gan matemātiskas metodes, grafikus, attēlus un tabulas. Darbs ir izpildīts pēc parauga - ar titullapu, darba pamatdaļu, secinājumiem un priekšlikumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register