Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:325897
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  ‘’Fazer’’ maiznīcas apraksts    5
2.  ‘’Fazer’’ tostermaizes apraksts    7
3.  SIA ‘’Fazer’’ mārketinga vide    13
1.1.  ‘’Fazer’’ makrovide    13
1.2.  ‘’Fazer’’ mikrovide    16
4.  SIA ‘’Fazer’’ SVID analīze    20
5.  ‘’Fazer’’ tigus segmentācija un mērķa tirgus noteikšana    22
6.  SIA ‘’Fazer’’ mārketinga mērķi, stratēģijas un programma    25
7.  Budžets un laika grafiks    29
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
Extract

2001. gadā, lai nodrošinātu uzņēmuma nākotnes izaugsmi, akciju sabiedrība “Druva” apvienojās ar “Ogres maiznieku”, un ražotne tika pārcelta uz Ogri.
Uzņēmums "Druva" savulaik bija viens no lielākajiem maizes ražotājiem Latvijā un tā produkcija bija plaši pazīstama. Deviņdesmito gadu sākumā "Druva" tika privatizēta. Tomēr, pastāvot lielajai konkurencei, saglabāt savas pozīcijas maizes tirgū bija visai grūti. Tāpēc tā īpašnieki nolēma maizes ceptuvi pārdot un pievērsties citiem uzņēmējdarbības veidiem. 2001.gadā uzņēmumu "Druva" pārņēma SIA "Ogres maiznieks", notika uzņēmumu saplūšana. Trešo lielāko maizes ražotāju Latvijā 2002.gadā iegādājās Somijas firma "Fazer Bakeries", kas ir uzņēmuma "Fazer", ko pazīstam kā vienu no lielākajām saldumu ražotājām Eiropā, meitasuzņēmums. Līdz ar to tika apvienotas "Druvas" tradīcijas ar "Fazer" modernajām tehnoloģijām, paverot iespējas darbības pilnveidei. 2002.gada oktobrī SIA "Ogres maiznieks" tika reģistrēts jau kā uzņēmums "Fazer maiznīca "Druva"". Jāpiebilst, ka 2001. un 2002.gads uzņēmumam bija grūts, jo šo pēdējo divu gadu bilance noslēgta ar zaudējumiem. Piemēram, 2002. gadā – 210 641 lats. Kaut gan, salīdzinot ar 2001.gadu, ievērojami palielinājies apgrozījums - no 1,2 miljoniem līdz 2 miljoniem latu gadā.
Ņemot vērā to, ka “Fazer” vārds ir viens no vispazīstamākajiem Skandināvijā un Baltijā, 2005. gada sākumā, lai pilnīgāk varētu izmantot “Fazer” zīmola spēku, uzņēmums kļuva par SIA “Fazer maiznīca”. [3]
Strauji augošie ražošanas apjomi radīja nepieciešamību paplašināt "Fazer maiznīcas" ražotnes ēku. Oktobra sākumā daudzu viesu klātbūtnē notika uzņēmuma jaunās ekspedīcijas noliktavas un biroja piebūves atklāšana, kas dubulto kopējo ražotnes ēkas platību līdz 10 000 kvadrātmetru. Paplašinātajā ekspedīcijas noliktavā uzstādīta Holandē ražota elektroniskā sistēma, kas ļauj daudz ātrāk un precīzāk safasēt pasūtījumus klientiem, kuros parasti iekļauti daudzi produkcijas veidi. Papildus paplašinātajām loģistikas telpām, jaunajā piebūvē atrodas jaunas biroja telpas administrācijai. Atklāts arī jauns "Fazer Amica" restorāns, kas rūpējas par darbinieku un uzņēmuma viesu ēdināšanu. [10]
Jaunās noliktavas palīdzēs uzņēmumam veiksmīgāk konkurēt ar konkurentiem, kā arī varēs efektīvāk un precīzāk veikt maizes piegādes uz veikaliem.
2005. gadā ievērojami paplašinājās produktu klāsts. Papildus ļoti populārajai "Druvas" maizei, sāka cept arī maizi ar "Fazer" zīmolu, kuras inovatīvo produktu klāsts īsā laikā ir ieguvis pircēju atzinību." Investēja, gandrīz 800 tūkstošus latu maizes līniju modernizēšanā un jaunu ražošanas līniju uzstādīšanā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register