Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:670118
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Extract

Mārketings ir sociāls process, kurš nodrošina patērētaju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Mārketings ir fundamentāla disciplīna jebkuras uzņēmējdarbības attīstībai(10;21).
Mārketinga pamata uzdevums ir palielināt preču un pakalpojumu patēriņu, lai gūtu iespējami lielāku peļņu.
Par sava patstāvīgā darba mārketinga objektu izvēlējos uzņēmumu, kurā tika izieta vasaras prakse, tas ir, SIA „Latgales lauksimniecības zinātnes centrs”.
SIA” Latgales lauksaimniecības centrs”, turpmāk tekstā minēts kā LLZC, ir vienīgais Austrumlatvijas reģionā, kas veic zinātniskos pētījumus lauksaimniecībā sadrbībā ar ZM, LLU u.c. zinātniskajām institūcijām Latvijā.
LLZC atrodas Rēzeknes rajona Viļānu pagastā, Viļānu pilsētas tiešā tuvumā(220km attālumā no Rīgas, 29km – no Rēzeknes, 35km – no Preiļiem). Latgales lauksaimniecības izglītības centrs atrodas starptautiskā autoceļa E22 un dzelzsceļa maģistrāles Rīga – Maskava tuvumā, Austrumlatvijas reģiona ģeogrāfiskajā un vēsturiskaja centrā(1;21).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register