Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:396213
 
Evaluation:
Published: 10.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga makrovide    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Klienti    5
1.3.  Pircēju lēmuma pieņemšanas process    5
1.4.  Konkurenti    7
1.5.  Sadale    7
1.6.  Likumdošana    8
2.  Mārketinga mikrovide    9
2.1.  Uzņēmuma darbinieki    9
  Uzņēmuma vadītājs    9
  Veikala direktore    9
  Grāmatvede    9
  3 pārdevējas    9
2.2.  SVID analīze    11
3.  Mērķu plāns    13
4.  Mārketinga stratēģiskais plāns    14
4.1.  Ansofa modelis    14
4.2.  Preces dzīves cikls    15
4.3.  Bostona matrica    15
4.4.  Produkta politika    16
4.5.  Preces pozicionēšana    18
4.6.  Cenu politika    19
4.7.  Komunikāciju politika    20
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Bibliogrāfiskais saraksts    23
Extract

SIA “Šarms” piederošais veikals “Lee Cooper”, kas atrodas Liepājā F. Brīvzemnieka ielā 34, piedāvā plaša sortimenta kvalitatīvus džinsa apģērbus un to papildinošās preces. Piedāvātas produkcijas zīmoli ir “Lee Cooper” un “Chevignon”. Uzņēmumam ir veikali arī Ventspilī un Klaipēdā.
Darba autore ir izvēlējusies analizēt tieši SIA “Šarms”, jo viņai ir darba pieredze dotajā uzņemumā, kā arī novērojumi un viedoklis, ikdienā strādājot ar klientiem.
Darba mērķis ir izanalizēt SIA “Šarms”, precīzāk “Lee Cooper” veikala, mārketinga mikrovidi un makrovidi, izstrādājot priekšlikumus uzņēmuma tālākajai attīstībai un pilnveidošanai.
Darba uzdevumi:
1.Detalizēti apskatīt uzņēmuma mikrovidi.
2.Detalizēti apskatīt uzņēmuma makrovidi.
3.Izveidot uzņēmuma mērķu plānu.
4.Detalizēti apskatīt uzņēmuma stratēģisko plānu.
5.Izpētīt interneta resursus un iepazīties ar teorētiskiem materiāliem.
6.Veikt aptauju.
7.Izstrādāt priekšlikumus.
Darba mērķa sasniegšanai tiks izmantotas teorētiskās un empīriskās zināšanas.
Darba pamatā ir izmantota uzziņu literatūra un pašas autores viedoklis un secinājumi.
Darbā tiek analizēta tikai Liepājas “Lee Cooper” veikala iekšējā un ārējā vide.
SIA „Šarms” ir ienācis Liepājas tirgū pirms 12 gadiem. Uzņēmums piedāvā divu zīmolu „Lee Cooper” un „Chevignon” produkciju. Tuvākajā laikā piedāvājuma klāstu paplašinās arī ar „Morgan” apģērbiem.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register