Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812278
 
Evaluation:
Published: 08.11.2022.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  “Laima” – izvēlies mīlestību!    6
2.  “Skrīveru saldumi” – apvienot veselīgo ar saldo    8
3.  “Lāči” – īsta rupjmaize    10
  Secinājumi    12
  Ieteikumi    14
  Izmantoto literatūras un informācijas avotu saraksts    15
Extract

Lai izpētītu Latvijas saldumu ražotāju mārketina aktivitātes, autore izvēlējās tādus zīmolus kā “Laima”, “Skrīveru saldumi” un “Lāči”. Ja abi pirmie ražotāji ir salīdzinoši seni, piemēram, “Laimas” pirmsākumi meklējami jau 19. gadsimta 70. gados, tad “Skrīveru saldumi” tika dibināti 2006. gadā, savukārt “Lāču” ceptuve savu darbību uzsāka 1993. gadā.
Katrs no šiem zīmoliem ir iekarojis savu nišu tirgū, pateicoties diezgan aktīviem mārketinga pasākumiem.
Ņemot vērā mārketinga miksa elementus, autore izvērtēs katra minētā zīmola vērtības, novērtēs atšķitrīgo un kopīgo to mērķauditorijās, apskatīs zīmolu tīmekļa vietnes un komunikāciju sociālajos tīklos, novērtēs produkcijas cenas nozīmi, kā arī stiprās un vājās puses.
Atbilstoši Akadēmisko terminu vārdnīcā publicētajai definīcijai „Zīmols - produkta nosaukums, zīme, simbols vai dizains (vai to kombinācija), kas ļauj pircējiem atšķirt konkrēta pārdevēja vai pārdevēju grupas tūrisma produktus vai pakalpojumus no konkurentu produktiem vai pakalpojumiem, saukts arī par brendu.” Zīmols ir kaut kas vairāk nekā tikai simbols. Tas ir solījums, kurš tiek dots un uzturēts. Zīmols ir garantija un noteiktos gadījumos pat vairāk nekā garantija – tas ir solījums, ka garantija nebūs nepieciešama. Zīmola būtība ir radīt labāko produktu cilvēku prātos. Tas ietver gan racionālos elementus, kvalitāti, drošību, u.c., gan arī emocionālus aspektus – asociācijas, kas rodas, cilvēkiem šo zīmolu iegādājoties un lietojot. Līdz ar to zīmola veidošanu var lielā mērā uzskatīt par emocionālā produkta veidošanu.
Tāpat autore sniegs viedokli par to, ko zīmola virzībā varētu uzlabot.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1394191
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register