Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:141352
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma mārketinga politika un izmantotie mārketinga veidi    3
1.2.  Uzņēmumā izmantotās koncepcijas stratēgijas izstrādē    4
2.  Uzņēmuma Mārketinga informācijas sistēma    5
2.1.  PESTE analīze uzņēmumam    5
2.2.  SVID analīze uzņēmumam    6
2.3.  Informācijas vākšana, apstrāde un interpretācija uzņēmumā    7
3.  Uzņēmuma konkurences monitorings    8
4.  Uzņēmuma produkta/pakalpojuma patērētājs    9
5.  Uzņēmuma produkts/pakalpojums    10
6.  Cenu politikas analīze uzņēmumā    11
7.  Sadales kanāluizvēles analīze un tās pamatojums    12
8.  Virzīšanas jeb mārketinga komunikācijas stratēģijas novērtējums    13
9.  Uzņēmuma mārketinga audits    14
  Priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai    15
  Literatūras un avotu saraksts    16
  Pielikumi    17
Extract

Priekšlikumi uzņēmuma mārketinga darbības pilnveidošanai
1. Katra veikala vadītājiem vismaz reizi mēnesī būtu jāorganizē sapulces, kurās darbinieki tiktu informēti par mēneša saniegtajiem plāniem un mērķiem uz nākamo mēnesi, kā arī jāppārrunā klientu apkalpošans principi, tas veicinātu darbinieku kompetenci dažādās situācijās ar klientiem, un uzlabotu spēju apmierināt klientu vēmes
2. Starp veikaliem varētu tikt rīkoti konkursi ar garantētām balvām, par, piemēram, labāko klientu apkalpošanu. Tas motivētu darbiniekus strādāt vairāk ar klientiem, un pēc iespējas vairāk pārdot produktus.
3. Lai uzņēmums varētu piedāvāt saviem klientiem labus pakalpojumus, ir nepieciešams izglītots personāls. Tātad ir jāveicina strādājošo kvalifikācijas celšana, veidojot bezmaksas apmācības. Jo izglītotāks ir uzņēmuma personāls, jo lielākas iespējas uzņēmuma attīstībai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register