Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:914295
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Izmantotie saīsinājumi    5
1.  Mārketinga stratēģija kā uzņēmuma attīstību noteicošais faktors    6
  Mārketinga stratēģijas nozīme uzņēmumā    6
  Mārketinga stratēģijas izveides priekšnosacījumi    6
  Mārketinga stratēģijas veidi    9
  Produkta/tirgus iespēju matrica    9
  Bostonas modelis(matrica)    10
  Portera kopējais stratēģiskais modelis    11
  Noieta veicināšanas stratēģija    12
2.  A/S „Trikātas siers” darbības raksturojums    14
  Uzņēmuma vēsture    14
  Misija un mērķi    15
  Realizācijas tīkls    16
  Uzņēmuma darbības ekonomiskie rādītāji    16
  Mērķa tirgus    18
  Konkurentu analīze    18
  Situācija piena tirgū    21
  A/S “Trikātas siers” SWOT analīze    23
4.  4P analīze A/S „Trikātas siers”    25
  Uzņēmuma atrašanās vieta    25
  Produkcija    26
  Produkcijas cena un virzīšana tirgū    30
  Secinājumi    33
  Priekšlikumi    34
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    35
Extract

Mūsdienās, kad veikalu plaukti ir pārpildīti ar dažādām precēm un kad patērētājam ir plašas izvēles iespējas, uzņēmumiem ir jāprot savu preci izcelt un pozicionēt, lai patērētājam par to rastos interese un viņš to vēlētos izmēģināt. Lai to varētu veiksmīgi realizēt, uzņēmumam ir nepieciešama sava unikālā mārketinga stratēģija.
Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai, ievērojot klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus.1
Mārketinga mērķis ir panākt, lai klients vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar tā konkurentiem. Lai to panāktu, mārketinga speciālistiem saviem klientiem ir jāpiedāvā tieši tādas preces, kādas pircējam ir nepieciešamas un par tieši tādu cenu, kas atspoguļo preču vērtību naudas izteiksmē.
Mārketings ietver sevī četras galvenās sastāvdaļas, jeb 4P – produkts, vieta, virzīšana tirgū un cena ( product, place, promotion, price). Lai visus šos elementus veiksmīgi apvienotu un varētu sasniegt vēlamo rezultātu, ir vajadzīga mārketinga stratēģija. Katram uzņēmumam šī stratēģija būs atšķirīga un, jo unikālāka un atšķirīgāka tā ir, jo uzņēmums ir konkurētspējīgāks. Brūss Hendersons no Boston Consulting Group ir teicis: „Ja uzņēmumam nav unikālu priekšrocību salīdzinājumā ar sāncenšiem, tam nav iemesla eksistēt”.
Katrai firmai ir jāizveido stratēģija, kas dos vislielāko labumu, izmantojot firmas specifisko situāciju, iespējas, mērķus un resursus. Tas arī ir galvenais stratēģiskās plānošanas uzdevums – attīstīt un uzturēt tādu stratēģiju, kas balansē starp organizācijas mērķiem un iespējām un mainīgajām tirgus iespējām. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1113270
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register