Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:877870
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mārketings    6
1.1.  Mārketings ikdienā    7
1.2.  Mārketinga tirgus    8
1.3.  Tirgus pētīšana    11
2.  Tirgus segmentēšana    12
2.1.  Mērķa tirgus attīstība    12
2.2.  Galvenie tirgus segmentēšanas pamatprincipi    14
2.3.  Produkts kā tirgus prece    16
3.  Tirgus jēdziens, tirgus ekonomika un veidi    16
3.1.  Tirgus tipi – konkurences situācijas    18
3.2.  Cenas raksturojums, nozīme un veidošana tirgus izveidē    19
4.  Mārketinga plānošanas process    22
4.1.  Taktikas plānošana    23
4.2.  Tirgus ietilpība, pieprasījuma mērīšana, prognozēšana    23
5.  Tirgus zinību instrumenti    26
  Secinājumi    29
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Katra biznesa mērķis ir peļņa, savukārt mārketings ir radīts tieši tam, lai veiktu visas darbības ar tirgu, kuras vairos uzņēmuma peļņu. Šodien, aizvien pieaugošas konkurences apstākļos, jāmeklē un jāizmanto visas atziņas, kas palīdzēs pārdot, skaidri jāizprot reālā vide, kurā darbojamies, kā notiek tirgus segmentēšana, mērķa tirgus izvēle un produkta pozicionēšana, kas notiek mūsu potenciālo pircēju galvās pirms viņi atver savus makus.
Mūsdienu tirgus apstākļos uzņēmuma attīstīšanā ir jāievēro virkne priekšnosacījumu. Viens no tiem ir pareiza tirgus segmentēšana un mērķa tirgus noteikšana, respektīvi, jānoskaidro un jānovērtē, ar kuriem klientiem ir vislabākais potenciāls nākotnes sadarbības veidošanā, kā arī iespējams vislielākais pārdošanas apjoms.
Daudziem uzņēmumiem, it īpaši tiem, kuri cenšas pārdot jaunus produktus vai pakalpojumus, jaunā produkta mārketings ir sarežģīts process, kurā apvienotas vairākas darbības. Viena no tām ir mārketinga pasākumi, lai inovatīvie produkti un pakalpojumi tiktu atzīti tirgū un tas prasa tirgus izpēti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register