Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:775689
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kompāniju vai firmu veiksmīgas biznesa darbības pamatā ir profesionāla un efektīva mārketinga darbība. Mārketings ir tā sfēra, zinātne, stratēģiskās un ekonomiskās darbības veids, kas sniedz iespēju, nodrošina vai pilnveido ekonomiskās organizācijas, preču un pakalpojumu funkcionālo daļu, veido konkurētspējas pamatu. Neskaitāmu kvalitāšu konkurences apstākļos mārketinga metode palīdz risināt divas galvenās problēmas:
nosaka tirgus potenciālu un palīdz prognozēt tirgus izmaiņas pēc kvalitatīvajiem un kvantitatīvajiem rādītājiem;
veic mārketinga sistēmas 4P pētījumus.
Pēc būtības mārketings kā zinātne, ir apbruņota ar pietiekami spēcīgu zinātnisko aparātu: teorija, metodes, metodika, procedūras, - lai tiktu galā ar pašiem lielākajiem uzdevumiem un sasniegtu tai izvirzītos mērķus. [13;171]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1218028
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register