Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:320428
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori ir šādi:
institucionālais menedžments (ieskaitot īpašniekus);
finanšu struktūrvienības;
pētniecības struktūrvienības;
ražošanas struktūrvienības;
grāmatvedība.
Mārketinga ārējās vides faktorus atkarībā no to ietekmes iespējām var iedalīt divās grupās.
Pirmajā grupā apvienoti mikrovides faktori, kas tieši ietekmē uzņēmumu darbību. Citiem vārdiem, ar tiem faktoriem uzņēmuma mārketings saskaras pat savā kārtējā darbībā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register