Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822548
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga vides jēdziens teorētiskajā literarūrā    7
1.1.  Mikrovides jēdziens    8
1.2.  Makrovides jēdziens    13
2.  Mārketinga iekšējās vides faktoru analīze uzņēmumā SIA “LatEl montāža”    17
3.  Uzņēmuma SIA “LatEl montāža” SVID analīze    19
3.1.  Mikrovides faktori    19
3.2.  Makrovides faktori    21
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Kopsavilkums    27
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Extract

Kopsavilkums
SIA “LatEl montāža” atrodas Rēzeknē un darbojas kopš 1997.gada. Tā nodarbojas ar elektropreču tirdzniecību, mājsaimniecības elektropiederumu, radio un televīzijas preču vairumtirdzniecību, apgaismes ierīču un mājsaimniecības priekšmetu mazumtirdzniecību, mājsaimniecības metālizstrādājumu, krāsu un stikla mazumtirdzniecību.
Situācija tirgū visu laiku mainās. Tirgū iekļūst jaunas konkurentu preces, parādās jaunas modes tendences, kreditus iegūt kļuva grūtāk, cilvēku ienākumi samazinājās, uzņēmumi tiek slēgti utt. Tas viss stipri ietekmē uzņēmuma darbību un klientu izvēli. Tapēc ir nepieciešams pētīt esošo situāciju – izanalizējot svarīgākos uzņēmumu ietekmējošos faktorus. Visu šo faktoru kopums veido uzņēmuma mārketinga vidi.
Katram uzņēmumam ir sava iekšējā un ārējā vide. Iekšējā vide ir pats uzņēmums, tā veidojas pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mārketinga mērķus, vienlaicīgi ņemot vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības. Bet ārējā vide ir atkarīga no ārējās vides faktoriem, kuru iedarbība uz organizāciju un tās darbību mēdz būt ļoti dažāda. Ārējai videi izšķir divas daļas: faktorus, kas ir cieši saistīti ar uzņēmumu, tā sauktā mikrovide (klienti, piegādātāji, starpnieki, konkurenti) un faktorus, kas raksturīgi sabiedrībai kopumā, tā sauktā makrovide. Makrovidi veido demogrāfiskā, ekonomiskā, sociālkultūras, politiskā, dabas un starptautiskā vide, kā arī zinātne, tehnoloģija un tehnika.
Pētījumā ir apkopota teorētiskā informācija par mārketinga vidi – uzskaitīti un aprakstīti mārketinga vides svarīgākie faktori un to nozīme.
Otrkārt tika izpētīta informācija par uzņēmuma SIA “ LatEl montāža’’ mārektinga vides faktoriem, apskatītas dažas iespējas, ka var pilnveidot dotā uzņēmuma darbību.
Pētījuma hipotēze ir apstiprināta. Uzņēmumam SIA “ LatEl montāža’’ ir iespējas pilnveidot savu darbību. Piemēram, lai palielināt juridisko klientu loku, var izplatīt ziņas par uzņēmuma pakalojumiem pa ēpastu. Var nosūtīt potenciālajiem klientiem ēpasta vēstules, norādot arī pēcmaksas iespējas.
Pasūtījumu veikšanā un klientu apkalpošanā vēlams būtu ieviest svītrkodus. Svītrkodi ir kļuvuši par vienkāršāko veidu kā savākt un ievadīt informāciju datorā, jo svītrkoda nolasīšana ir daudz precīzāka, ātrāka un vieglāka nekā datu ievadīšana, izmantojot datora klaviatūru.
Vēl konkurētspējas paaugstināšanai varētu palielināt tādu preču sortimentu, kuru nav konkurentiem. Piemēram, varētu ieviest ekskluzīvo apgaismošanas ierīču piedāvājumu – oriģinālās interjera un ārējās lampas. Tas piesaistītu klientus, kuriem patīk oriģinālās, skaistas lietas.
Pētījumu varētu paturpināt detalizēti izpētot klientu viedokļus par piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, veicot klientu aptauju. Tas parādīs, kādas ir iespējas uzņēmuma darbības tālākajāi pilnveidošanai. Tas ir ļoti svarīgi, jo pēc ekonomistu viedokļa, Latvijas ekonomika drīz sāks no jauna attīstīties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1235191
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register