Reklāmas izskatam, izvietojumam un mērķim, kam tā tiks izmantota ir jābūt pievilcīgam un ieinteresējošam, lai, kur arī tā atrastos.
Reklāmas atrašanā vietai ir liela nozīme, lai tiktu sasniegts reklamētāju cerētais rezultāts. Tāpēc var iedalīt pozitīvajās un negatīvajās īpašībās, kas piemīt konkrētai reklāmai, tās atrašanās vietā un tam, kas tiek reklamēts.
Pastāv noteiktu svētku reklāmas, kuru misija ir konkrēta- uz šo tautā atzīmējamo dienu rēķina gūt pēc iespējas lielāku peļņu. Negatīvais šajās reklāmas ir tas, ka pastāv dažāda veida reliģijas sabiedrībā un ne visiem aktuālas būs šis piedāvājums. Iespējams, ka kāds pat var tik emocionāli aizskarts uz šo reklāmu rēķina.
Aplūkojot vides un transporta reklāmas arī var secināt, ka abām piemīt pozitīvās un negatīvās īpašības, tomēr šis reklāmas, manuprāt, dod labākus rezultātus reklāmas pasūtītājam, jo darbojas visa gada garumā, tādejādi spēj ieinteresēt pēc iespējas lielāku patērētāju daļu, kas nes finansiālu ieguvumu reklāmas pasūtītājam. Negatīvais ir tas, ka bieži vien šās reklāmas mēdz būt uzbāzīgas un pat kaitinošas, dēl tā, ka pārāk neatlaidīgi reklāmdevējs cenšas ietekmēt patērētāja viedokli preces izvēlē.
Lielas konkurences apstākļos visefektīvāk uz klientu iedarbojas preču stendu noformējums veikalos un vides reklāmas – sabiedriskās vietās.
Šīs firmas preces klientiem varētu iesaiņot speciālos papīra maisiņos ar kosmētikas firmas L`oreal logo. Pirmkārt, šo maisiņu krāsu gamma varētu būt saistīta ar noteiktu kolekciju. Otrkārt, maisiņiem vajadzētu izvēlēties raksturīgākās L`oreal krāsas – smilšu krāsā ar firmas logo izceltam ar zelta burtiem.
Pārdevējs varētu pievienot jau pircēja iegādātajai precei plašāku informāciju par šīs preces lietošanu, kā arī bukletu, ar šīs firmas jaunumiem preču klāstā.
Kā jau zināms, jaunieši ir potenciālie savu firmu vadītāji, tādējādi organizējot konkursus, un ļaujot tiem izteikt savas radošās idejas reklāmu mākslā, viņi spētu parādīt un atklāt jaunas netradicionālas pieejas.
Bieži ir novērots, ka skatlogos pirms svētkiem vismaz mēnesi iepriekš izliek tematiskos noformējumus. Tie mēdz būt, vai nu ļoti koši, vai arī tieši pretēji – neizteiksmīgi. Pirmie – mūs līdz svētkiem ir nogurdinājuši, un svētku reizē vairs pat neiepriecina, bet otrie tā arī paliek noslēpums, kas tur bija domāts...Manuprāt, visradošākie un oriģinālākiem šajā jomā ir saldumu veikali un, protams, firmas Lido sabiedriskās ēdināšanas uzņēmuma tīkla vietās. Firmu īpašnieki skatlogu noformējumu varētu uzsākt dažas nedēļas iepriekš, un to palēnām papildinot, iegūt pircēju lielāku interesi un piesaisti līdz pat svētku dienai.…