Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:970381
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    5
2.  Uzņēmuma apraksts un attīstība    7
3.  Mārketinga mikss    8
3.1.  Produkts    9
3.2.  Cena    11
3.3.  Izvietojums un sadale    13
3.4.  Virzīšana tirgū    14
5.  Pētnieciskās metodes    23
6.  Anketas analīze    24
8.  Fokusa grupas analīze    25
9.  Nobeigums    28
10.  Secinājumi    29
12.  Izmantotā literatūra    30
11.  Pielikums Nr.1    32
12.  Pielikums Nr. 2    33
13.  Pielikums Nr.3    34
14.  Pielikums Nr. 4    38
15.  Pielikums Nr. 5    40
Extract

Ievads
Katra uzņēmuma komercdarbības galvenais mērķis ir gūt peļņu, un tās lielums ir atkarīgs no pircēju skaita un viņu sociālekonomiskā stāvokļa. Uzņēmuma klientu skaits galvenokārt atkarīgs no uzņēmuma spējas veidot komunikāciju un labas attiecības starp pircēju un uzņēmumu, kā arī pēc iespējas labāk apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības. Ņemot vērā mūsdienu tirgus apstākļus, nepārtrauktu tā attīstību un pieaugošo konkurenci starp uzņēmumiem, ir būtiski novērtēt šo lietu svarīgumu un apzināties mārketinga un menedžmenta metožu pielietošanas nepieciešamību katrā augošā un uz turpmāku attīstību orientētā uzņēmumā.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Narvessen Baltija” savu darbību Latvijā uzsāka 1997. gada nogalē, un šo gandrīz desmit gadu laikā uzņēmuma darbība ir ievērojami paplašinājusies un pilnveidojusies, spējot izturēt lielo konkurenci un gūt atzinību un pozitīvas atsauksmes no uzņēmuma klientu puses. Narvessen tirdzniecības vietu tīkls ir kļuvis par lielāko šāda veida tīklu Latvijā pēc tirdzniecības vietu skaita, un tas joprojām turpina augt.
Darba mērķis ir pierādīt, ka mazumtirdzniecības uzņēmumā SIA „Narvessen Baltija” tiek veidots un vadīts mārketinga komplekss. Veidojot mārketinga aktivitātes, Narvessen izmanto IMK (Integrētās Mārketinga Komunikācijas). IMK ir mārketinga komunikāciju plānošanas koncepcija, kas atzīst, ka ir nepieciešams visaptverošs plāns, kurā ietvertas dažādu komunikāciju disciplīnas (piemēram, reklāma, tieša reakcija (direct response), pārdošanas veicināšana un sabiedriskās attiecības), kas apvienotas, lai nodrošinātu precizitāti, pastāvību un maksimālu komunikāciju ietekmi, integrējot atsevišķus vēstījumus.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus(ņemot vērā pētāmā uzņēmuma darbības specifiku):
1) sniegt aprakstu par sabiedrību ar ierobežotu atbildību „Narvessen Baltija”, tās organizatorisko struktūru, darbības principiem un vēsturisko attīstību;
2) apkopot teorētisko informāciju par mārketinga pasākumu veikšanu komercuzņēmumos un to lietderību un nepieciešamību uzņēmuma kopējo mērķu sasniegšanā;
3) izpētīt SIA „Narvessen Baltija” mārketinga sistēmu, analizējot katru no 4 mārketinga kompleksa jeb mārketinga mix elementiem:
• produkts,
• cena,
• sadale un izvietojums,
• virzīšana tirgū;
4) padziļināti intervēt SIA „Narvessen Baltija” darbiniekus;
5) veikt anketu aptauju Narvessen mērķauditoriju grupās (jaunieši vecumā no 14-21 gadam un strādājošie vecumā no 22-36 gadiem).
6) veikt fokusa grupas diskusiju, par respondentiem izvēloties Narvessen mērķauditorijas grupu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register