Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:926749
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šī nozare ir maksimāli ietuvināta dzīvē un to var uzskatīt ar klasisko mārketingu. Klientu vajadzību pētīšana ir mārketinga pamatā.
Mēs apskatīsim vairākus klientu segmentācijas veidus un apskatīsim dzīvesveida segmentāciju.
Pārrunāsim dažādo pieeju vienlaicīgu izmantošanu

Veiksmīgs un normāls uzņēmums nevis reaģē, bet paredz izmaiņas un identificē klientu vēlmes pirms to rašanās. Produktu dzīves cikls sākas ar klienta vēlmju rašanos.
Izmantojot pieejamo informāciju, saprotot viņu vērtības, mēs varam modelēt viņu vajadzības atbilstoši progresam, kas ir sabiedrībā.
Ja mēs apzināmies, ka klientam rodas jaunas vajadzības, mēs varam veicināt, lai tās pastāvētu ar visiem iespējamiem līdzekļiem. Mēs varam veicināt, lai klientiem rastos un attīstītos vajadzības, apzinoties, ka šī vajadzība nebūs pēdējā. Preces un pakalpojumi tiek pielāgoti jaunajām vajadzībām.
Uzņēmums ar radošo potenciālu piedāvās pakalpojumus, par kuriem klients nav iedomājies. Rodas vajadzības uz citu vajadzību bāzes - balzāms, kas pastiprina matu krāsu. Jo lielāks ir organizācijas radošais potenciāls, jo vairāk oriģinālu ideju viņš var radīt. Izmantojot radošo potenciālu, var modelēt gaidāmās klientu vajadzības un paaugstināt uzņēmuma elastību. Tiek veicināta jauno vajadzību attīstība, bet vienlaikus tiek atkal radītas jaunas vajadzības.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1119255
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register