Mārketings skar mūs ik dienu, ik stundu. Rītos mūs modina japāņu modinātājs. Vannas istabā tīram zobus ar pastu Colgate, veidojam matu sakārtojumu ar matu laku Revlon, izmantojam daudz citus dažādus pasaules daļās ražotus tualetes piederumus. Mēs uzvelkam džinsus Wrangler un apaujam itāļu apavus. Virtuvē brokastojam galvenokārt ar vietējiem produktiem: sieru, desu, maizi, Ādažu čipsiem, bet dzeram kafiju Jacobs. Mēs pērkam apelsīnus no Marokas, banānus no Kolumbijas un bumbierus no Holandes. Jaunumus no visas pasaules uzzinām no BBc un NBS.
Darba mērķis ir izpētīt un noskaidrot mārketinga jēdzienu, mērķi, evolūciju, darbības koncepciju un cenas noteikšanas mērķi.
Lai labāk izprastu mārketinga būtību, vispirms ir jāiepazīstas ar tā pamatelemetiem.
Mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti jeb pamatelementi ir:
1. vēlmes,
2. vajadzības,
3. pieprasījums,
4. produkti,
5. vērtējums,
6. maiņa,
7. darījumi,
8. tirgus.