Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Masu informācijas līdzekļu ietekme uz personības vērtību orientāciju veidošanos

     Evaluated!

    Research Papers30 Psychology

5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:981643
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.07.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personības vērtību orientācijas psiholoģiskā struktūra    7
1.1  Sociālā orientācija    7
1.2  Vērtības jēdziens    9
1.3  Vērtību orientācijas    10
2.1  Masu komunikācijas funkcijas    18
2. 2  Masu mēdiju loma socializācijas procesā    2l
3.  Agresija un vardarbība TV    24
5.  Pusaudžu prioritāšu TV socioloģiskā analīze    33
  Secinājumi    37
  Izmantotā literatūra    39
  Pielikumi    41
Extract

Zināšanu apjoms, ko skolēns iegūst ārpus skolas, kļūst salīdzināms ar skolā apgūstamo. Arvien vairāk zināšanu viņš gūst ar televizora, radio, preses un datora palīdzību, līdz ar to gandrīz neierobežotā pieeja informācijai rada jaunas problēmas, tādas kā – vardarbība televīzijā, ilgstoša laika pavadīšana pie videospēlēm u. c.
Ja salīdzina tos informācijas avotus, no kuriem cilvēks saņem zināšanas par mākslu, t. i., cik bieži lasa grāmatas, iet uz kino, teātri, izstādēm, koncertiem, var atzīmēt, ka šiem “avotiem” radies spēcīgs konkurents – TV, radio, ar kuru cilvēks saskaras katru dienu, kas tāpat dod informāciju par mākslas pasauli.
Masu informācijas līdzekļi ir informācijas avots, izglītošanas, estētiskās audzināšanas un arī izklaides līdzeklis. Tie dienu un nakti piedāvā plašu informācijas diapozonu, kura pārpilnība bieži rada grūtības tās uztverē. Vērtību orientācijas veidošanā visiedarbīgākais faktors ir apkārtējā vide.
Masu informācijas līdzekļi un reklāma, kura it kā veido ideālu dzīves modeli, šobrīd ir tik attīstīti un piesātināti, ka atstāj iespaidu uz jebkuru paaudzi. Šī pētījuma ietvaros esmu pievērsusies personības – vērtību orientācijām un to attiecībām ar TV piedāvāto dzīves modeli (ieskaitot reklāmu).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1165140
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register