Vīrieši atteicās no frakām (izņemot īpašus gadījumus), cilindriem un katliņiem. Toties parādījās dažnedažādas virsjakas, putekļu mēteļi, daudzveidīga piegriezuma žaketes, īpašos gadījumos - smokings, bet galvā - mīksta filca cepure.
Ļoti izteikti mainījās sieviešu apģērbs. Sievietes sāka valkāt īsus svārkus un arī matus griezt pavisam īsus. Rietumvalstīs modē nāca jauns sievietes skaistuma tips - zēniskā sieviete: gara auguma, slaida, plakanām krūtīm, šauriem gurniem un ar zēnisku matu griezumu.
Sieviešu ikdienas garderobē paliekošu vietu iekaroja sporta un mājas bikses, virsjakas un svīteri."
Secinājumi
1. Masu kultūra sāka veidoties 19.-20.gadsimtu mijā Amerikā, Eiropā un Japānā. Strauja šīs kultūras attīstība notika 20.gadsimta 20.-30.gados. Daudzi aizrāvās ar krustvārdu mīklu risināšanu.
2. 30.gados neparasti lielu piekrišanu iemantoja jaunā galda spēle "Monopols", kur dalībnieki imitēja biznesa operācijas.
3. Viena no masu kultūras svarīgākajām iezīmēm ir augstu attīstīti masu saziņas līdzekļi. Masu saziņas līdzekļi ir prese, radio, televīzija un interneta mediji, kuri ietekmē sabiedrisko domu.
4. 20.gadsimta pirmajā pusē "vislielākās pārmaiņas sadzīvē ieviesa masu produkcijas ražošanas tehnoloģiju attīstība.
…