Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:834475
 
Evaluation:
Published: 22.10.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedrības integrācija    4
1.1.  Vajadzība pēc sabiedrības integrācijas    5
1.2.  Sabiedrības integrācijas programma    7
1.3.  Jaunieši un sabiedrības integrācija    8
2.  Anketu rezultāti un secinājumi    9
2.1.  Integrācijas nozīmība jauniešu skatījumā    9
2.2.  Nepieciešamība iekļauties latviešu sabiedrībā    11
2.3.  Iekļaušanās problēmas Latvijas sabiedrībā    13
2.4.  Diskriminācija Latvijas sabiedrībā    15
3.  Mazākumtautību jauniešu integrācija Iecavas vidusskolas 12.c klasē    17
3.1.  Kādā valodā vēlas mācīties Iecavas vidusskolas jaunieši?    18
3.2.  Kā jaunieši vērtē savas latviešu valodas zināšanas?    19
3.3.  Kāpēc ir jāzina latviešu valoda?    20
3.4.  Kur visbiežāk runājiet latviešu valodā?    21
3.5.  Kādas tautības cilvēki ir jūsu ģimenē?    22
3.6.  Kādas tautības cilvēki ir jūsu paziņu un draugu vidū?    23
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    28
  1.pielikums    28
  2.pielikums    29
  3.pielikums    30
  4.pielikums    31
Extract

Latvijas skolas joprojām ir diezgan tālu no modeļa, kas paredz pāreju uz lielāku latviešu mācībvalodas proporciju mazākumtautību skolās (klasēs). Skolas neveicina sabiedrības etnisko dalīšanu, bet veicina saliedētību daudzveidībā. Izglītības politikas ieviesējiem trūkst būtiskas informācijas, lai identificētu tās jomas, kur pastāvošs struktūras pretestība pakāpeniskajai nošķirtības pārvēršanai ir īpaši izteikta. Šī zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir izpētīt, kā notiek mazākumtautību skolēnu integrācija Iecavas vidusskolas klasēs.
Pētījuma autori definē iekļaušanu kā pretstatu norobežošanai, un pētījuma teorētiskais pamatojums izriet no pieņēmuma, ka gadījumos, ja izglītojamo mērķa grupa ir sociāli vai etniski neviendabīga, diferencēta pieeja var būt pamatota un pat nepieciešama, tomēr norobežojoša un nevienlīdzīga pieeja nav pieļaujama.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1142893
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register